hoedenplank met electrich rolgordijn demonteren coupe

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
freddy

hoedenplank met electrich rolgordijn demonteren coupe

Bericht door freddy » 08 jul 2008, 16:33

er is een begin gemaakt met het tinten van mijn ramen :) en nu moet nog de achterruit en voorruit en natruurlijk foto's volgen spoedig.
iemand ervaring tips hoe 3de remlicht boven aan hemel en hoedenplank demonteren,

hoedenplank :ik heb gezien dat er onder in koffer 3 zwarte 8mm boutjes zitten en door achterbank naarvoren te halen de kunstofstrip te verwijderen is (zwarte dopjes) nu kun je gedeelte hoeden plank oplichten en de klemmen van de kopsteunen verwijderen en dus dan ook de hoofd steun, MAAR hoe verder.....????

3de remlicht : idem geen idee hoe los te krijgen,

graag tips advies, dus jullie handige forum "vrienden" wie kan mij helpen?

alvast dank.

freddy

Re: hoedenplank met electrich rolgordijn demonteren coupe

Bericht door freddy » 09 jul 2008, 18:39

het schijnt een lastige vraag te zijn, had verwacht dat de mailjes/reacties binnen zouden stromen met al de techneuten op dit forum.

een hoedenplankje demonteren.

freddy

Bericht door freddy » 22 jul 2008, 16:56

ben nog steedsverbaasd dat er geen tips en reacties(hulp ) kwamen om mijn vraag.

MAAR het is inmiddels bekent en uitgevoerd/gedaan en duidelijk hoe te demonteren en monteren van hoedenplank(met electrrisch rolgordijn) en speakers en achterzijstijlen enz enz .

moest zelf maar op ontdekkings reis met gereedschap hoe dit zat/ moest.

Mac

Bericht door Mac » 22 jul 2008, 17:37

freddy schreef:ben nog steedsverbaasd dat er geen tips en reacties(hulp ) kwamen om mijn vraag.

MAAR het is inmiddels bekent en uitgevoerd/gedaan en duidelijk hoe te demonteren en monteren van hoedenplank(met electrrisch rolgordijn) en speakers en achterzijstijlen enz enz .

moest zelf maar op ontdekkings reis met gereedschap hoe dit zat/ moest.
Dan kunnen we nu vast wel een DIY verwachten, aangezien verder niemand weet hoe het moet ;)

Fijn dat het gelukt is :duim:

freddy

Bericht door freddy » 22 jul 2008, 17:52

zal zien om er een mooie diy van de maken, want komende week moet hele spul (hoedenplank/speakers stijlen enz enz weer gedemonterd worden en gemont.... omdat ........ gewoon omdat het moet ;) sommige dingen moeten in 2x zogezegd om het gewenste resultaat te krijgen.

en zal dan zien wat pic' te maken en plaatsen voor DIY want is wel wat werk maar als je weet hoe en wat/waar is het gewoon om te doen.

greetz

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”