Ik heb me nog niet voorgesteld maar dat komt nog ;-)
Ik heb een E46 318 CI uit 2002 ik ondervind allerlei problemen met deze auto OF ze hebben keer op keer de verkeerde diagnose gesteld ik weet het niet meer... mijn vriend was een stukje aant rijden en hij reed een gangeteje of 50 en viel de auto opeens uit, hij probeerde hem opnieuw te starten dit wilde niet lukken ANWB gebeld kwam langs en toen hadden we vastgesteld met een uitleesapparaat met meldcodes\
2782 / 2799
27B8 / 2781
27C1 hij zei dat het iets met de nokkenassensor te maken heeft
De ANWB man heeft hem door de foutcodes te resetten weer aan de praat gekregen daarna nog 2 x heeft hij gestart en toen was het over en nu staat hij voor de deur hier :-P nu ben ik benieuwd of de nokkenassensor dezelfde nokkenassensor is als op vele andere modellen want ik wil hem graag uit Duitsland bestellen zodat mijn vriend hem kan proberen in te monteren. Hij vroeg zich af of er olie uit het blok komt zetten zodra hij de sensor eruit haalt of dat hij de olie aftapt alvorens het vervangen van de sensor, ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen met m'n mooie BMW met 4 cilinders (lekker zuinig)