Ruiten tinten regio Rotterdam TIPS
Ruiten tinten regio Rotterdam TIPS
Beste Bimmers,
Ik wil mijn e60 voorzien van getinte ruiten (passagagiersramen, driehoekjes, achterruit). Is iemand bekend met een goed bedrijf in regio Rotterdam? Goede prijs kwaliteit etc.. Aan wat voor prijzen moet ik denken?
Dank alvast!
Groetjes,
Lennart
Ik wil mijn e60 voorzien van getinte ruiten (passagagiersramen, driehoekjes, achterruit). Is iemand bekend met een goed bedrijf in regio Rotterdam? Goede prijs kwaliteit etc.. Aan wat voor prijzen moet ik denken?
Dank alvast!
Groetjes,
Lennart
Re: Ruiten tinten regio Rotterdam TIPS
Dutch Dutch kwam ik via een ander forum tegen, zit in Gouda. Kreeg prijsopgave voor mijn E61, tinten, exclusief voorruit 395,00 euro
Wrappen van de raamlijsten 145,00 euro.
Inclusief 2 jaar garantie maar dat is niet veel volgens mij.
Normale prijs volgens mij, ergens anders prijs laten maken en kwam ik rond de 500 euro alleen voor het tinten uit.
Wrappen van de raamlijsten 145,00 euro.
Inclusief 2 jaar garantie maar dat is niet veel volgens mij.
Normale prijs volgens mij, ergens anders prijs laten maken en kwam ik rond de 500 euro alleen voor het tinten uit.
Heb mijne net laten doen. Bedijf zit op halfweg spijkenisse maar die jongen doet in vrij tijd. 350 incl voorruit
Matrix heten ze dacht ik. Erkend tintbedrijf. Je zal daar wel duurder uit zijn dan zo bij hem
Matrix heten ze dacht ik. Erkend tintbedrijf. Je zal daar wel duurder uit zijn dan zo bij hem
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

Dark knight edition

scheelt 45 euro maar dan heb je de voorruit er bij, is de vraag of dit wel wilt en hoe zit het dan met garantie en wat is de kwaliteit ?
Hun zijn 1 vd beste in de regio. Zoek maar op google. Matrix heten ze dacht ik.
Als er iets mis is regelt hij het gelijk
Dark knight edition

Dark knight edition

Ga ik eens zoeken,het bedrijf uit Gouda komt wel heel,goed ober en zit op 10 km van mij,goede website e.d. Maar zal ook eens bij Matrix kijken. Dank voor de tip suyker. Zijn er nog voor- nadelen aan het tinten van de voorruit ?suyker schreef:Hun zijn 1 vd beste in de regio. Zoek maar op google. Matrix heten ze dacht ik.
http://www.perfectblindering.nl in Barendrecht is echt top!!
Veel goede verhalen over gehoord en niet duur.
Veel goede verhalen over gehoord en niet duur.
Bij mij was dus nadeel maar tevens ook voordeel dat tijdens demonteren spiegel de ruit scheurde
Nu krijg ik dus wel een nieuwe die vooraf getint word. Tevens ook de tint gratis nu.
Me huidige raam zat tog onder de krassen
Nu krijg ik dus wel een nieuwe die vooraf getint word. Tevens ook de tint gratis nu.
Dark knight edition

Dark knight edition

Tsja, dat geluk zal ik wel niet hebben of ze hebben er van geleerd en sluiten dit nu uit ....suyker schreef:Bij mij was dus nadeel maar tevens ook voordeel dat tijdens demonteren spiegel de ruit scheurde
Matrix (was de naam vergeten) is ook top!!Bart70 schreef:scheelt 45 euro maar dan heb je de voorruit er bij, is de vraag of dit wel wilt en hoe zit het dan met garantie en wat is de kwaliteit ?
Heb daar 5jr geleden de Zafira van mijn vrouw laten doen en toen ik hem vorig verkocht zat het er nog top op.
Zeker een aanrader.