Deze ging weer branden na het starten.
Alle foutcodes zijn gereset, en daarna bleef het lampje dus ook uit. (er is niet mee gereden)
Nu vermoeden ze dat het een storing is omdat het hek mijn achterkant ook goed geraakt heeft, en dat alles een beetje van slag is. Dat het na het resetten allemaal goed moet zijn
Maar het lijkt mij dat deze storing niet zomaar gegeven wordt en dat dit zeker serieus genomen moet worden.
Heeft hier iemand ervaring mee?
Kan het inderdaad een storing zijn van de klap, of is dit eigelijk niet mogelijk en is er echt iets aan de hand?
(de rook onder mijn auto vandaan was waarschijnlijk een stuk rubber van het hek wat is blijven hangen, en wat dus verbrand is)
Groetjes Kirsten
EERDERE BERICHT:
Hoihoi
Ik hoop dat iemand me kan helpen...
Gisteren kreeg ik een waarschuwingslampje in beeld wat ik niet ken en ook niet in het boekje of online kon terug vinden.
Het leek op 2 banden, met daar tussenin 2 streepjes (ik ben een vrouw, hoop dat ik het zo goed uitleg
[]------[]
Zoiets als hierboven zeg maar.
Aan het brandende lampje is helaas wel iets vooraf gegaan.
Ik zou de parkeergarage bij mijn werk uitrijden en op het moment dat ik halverwege reed kwam het hek terug.
Groot metalen hek, dus flink wat schade.
Had gehoopt dat het alleen blikschade was maar toen ik de snelweg opdraaide begon mijn auto te stinken (verbrand) en kwam er witte rook onder mijn auto vandaan.
Uiteindelijk weggesleept...
De wegsleper kon zo snel geen verklaring vinden voor de witte rook en na een stukje rijden was het ook over.
(hij wilde het ff testen)
Het lampje brandde ook niet meer, en is ook niet terug te vinden in mijn meldingen.
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Het hek heeft namelijk wel flink mijn achterkant te pakken gehad, maar carrosserie is niet gedeukt.
Maandag gaan ze aan mijn auto beginnen, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat er straks niks gevonden wordt, terwijl mijn auto 'onzichtbare' schade heeft.
Mij kunnen ze namelijk alles wijsmaken