Schakel verlichting

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
jch

Schakel verlichting

Bericht door jch » 12 mar 2014, 21:03

Ik wil vragen of iemand mij kan vertellen of het normaal is dat het lampje blijft branden van de P als de auto afgesloten is.
Ik heb hem zoals altijd op de handrem staan en in de parking stand.
De deur met de afstand bediening op slot, de binnen verlichting dimt maar dat mini P lichtje blijft branden.
Ik hoor graag van iemand.

Groet Hans

LlukeK
Berichten: 75
Lid geworden op: 21 jul 2013, 17:59

Re: Schakel verlichting

Bericht door LlukeK » 12 mar 2014, 21:24

Zo ver ik weet hoort dat. Heb ik ook
Wie géén BMW rijdt, heeft pech.

Showroom 320i Touring 2,2 170PK Orient Blau

jazz4u

Re: Schakel verlichting

Bericht door jazz4u » 13 mar 2014, 09:50

na 15 min. gaat dat vanzelf uit, dan zijn alle modules en computer in rust

jch

Re: Schakel verlichting

Bericht door jch » 13 mar 2014, 17:00

Oke bedankt voor jullie reactie dan kan ik gewoon gaan slapen ipv 15 min te wachten .

Groe Hans

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Techniek”