Juuls 320Ci Tips en een vraag!?! P4

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
JuulioM

Re: Juuls 320Ci Nieuww

Bericht door JuulioM » 19 mar 2014, 23:11

NielZ schreef:Geel vind ik dikker :P

Maar mn remklauwen wil ik ook doen. heb de bus (toevallig ook mat goud) al een tijdje staan, maar ik durf er ook niet goed aan te beginnen. Heb je niets afgeplakt ofzo? Ontvetten en spuiten? Of heb je ze eerst ook geschuurd? (lijkt me van wel nl) Staat dik iig!
hallo nielz , ja het kan goed zijn tot ik het er zelf ook weer op maak haha , is maar net hoe ik erover denk.

het is om het simpel te zeggen echt een *** werk om ze te spuiten.
Alles Goed afplakken kost je de meeste tijd, maarja beter goed afplakken dan dat je ergens nevel op je lak krijgt etc.
maar ik heb ze eerst met de staalborstel op een boormachine goed bewerkt , daarna met de hand nog de hoekjes war je zo niet bijkomt , dan goed remmenreiniger erover om het te ontvetten , alles heel goed afplakken en dan
lagen spuiten , 1e heel dun . 2e wat dikker . 3e vollelaag. toen 1 dag voor de deur laten drogen (wat ze tegen mij zeiden beter niet rijden dan kan het goed uitharden). maar ik ben met 2 man een uurtje of 4-5 bezig geweest maar dan heb je wel alles super netjes en geen stukke meegespoten of dergelijke,
:duim:
:W Dun is de mode , Maar de stijl is DIK !! :W

blitzyj

Bericht door blitzyj » 20 mar 2014, 21:15

Wagen ziet er goed uit! Goede keus met die gele angel eyes heb ze zelf ook, staat veel beter dan die felle witte leds.

JuulioM

Bericht door JuulioM » 20 mar 2014, 21:34

blitzyj schreef:Wagen ziet er goed uit! Goede keus met die gele angel eyes heb ze zelf ook, staat veel beter dan die felle witte leds.
thx, jij ook strakke bmw , ja vind ik ook en omdat ik geen xenon heb is dit ook beter. Waar heb je die M pedalenset vanaf als ik vragen mag ?

blitzyj

Bericht door blitzyj » 20 mar 2014, 21:52

HHC

Bericht door HHC » 20 mar 2014, 21:59

Mooie coupe man! Mods passen perfect met de kleur van je coupe. Geel angel eyes zie ik niet vaak rijden en persoonlijk vindt ik het zoveel beter staan dan de leds/wit. Heb je foutmeldingen op boordcomputer gehad bij het installeren van de led achterlichten? Waar heb je ze besteld?

JuulioM

Bericht door JuulioM » 20 mar 2014, 22:11

HHC schreef:Mooie coupe man! Mods passen perfect met de kleur van je coupe. Geel angel eyes zie ik niet vaak rijden en persoonlijk vindt ik het zoveel beter staan dan de leds/wit. Heb je foutmeldingen op boordcomputer gehad bij het installeren van de led achterlichten? Waar heb je ze besteld?
thx blitz , ik zal er ook even voor gaan kijken .

dankjewel HHC :duim: , de achterlichten komen van http://www.hlautomotive.com/ , helemaal geen foutmeldingen of dergelijke en is allemaal plug en play , alleen zonde is tot er bij deze geen beschermkap aan de binnenkant word bijgeleverd maar daar worden ze niet minder mooi op haha . ik vind het led zelf ook veel strakker staan als die originele.

JzAero

Bericht door JzAero » 21 mar 2014, 09:40

Je bent echt goed bezig! Super kleurtje en mooie velgen (VMR's?)! Gave aanpassingen, wil hem wel keertje zien! Ben je op de meeting?

JuulioM

Bericht door JuulioM » 22 mar 2014, 14:02

Thx , bedoel je de meeting in venlo ? zeker weten tot ik erbij ben alleen ik moet nog even wat dingetjes doen anders zet ik hem niet op het terrein :P vorig jaar was ik erook maar stondtie nog ''origineel'' op de parkeerplaats haha die van jou toen ook nog gezien echt machtig :duim:

Weet er iemand trouwens waar ik nog zilveren tellerringen kan krijgen , niet die chrome ?

NielZ

Bericht door NielZ » 22 mar 2014, 17:47

JuulioM schreef:
NielZ schreef:Geel vind ik dikker :P

Maar mn remklauwen wil ik ook doen. heb de bus (toevallig ook mat goud) al een tijdje staan, maar ik durf er ook niet goed aan te beginnen. Heb je niets afgeplakt ofzo? Ontvetten en spuiten? Of heb je ze eerst ook geschuurd? (lijkt me van wel nl) Staat dik iig!
hallo nielz , ja het kan goed zijn tot ik het er zelf ook weer op maak haha , is maar net hoe ik erover denk.

het is om het simpel te zeggen echt een *** werk om ze te spuiten.
Alles Goed afplakken kost je de meeste tijd, maarja beter goed afplakken dan dat je ergens nevel op je lak krijgt etc.
maar ik heb ze eerst met de staalborstel op een boormachine goed bewerkt , daarna met de hand nog de hoekjes war je zo niet bijkomt , dan goed remmenreiniger erover om het te ontvetten , alles heel goed afplakken en dan
lagen spuiten , 1e heel dun . 2e wat dikker . 3e vollelaag. toen 1 dag voor de deur laten drogen (wat ze tegen mij zeiden beter niet rijden dan kan het goed uitharden). maar ik ben met 2 man een uurtje of 4-5 bezig geweest maar dan heb je wel alles super netjes en geen stukke meegespoten of dergelijke,
Thanks! Als ik me verveel ga ik er aan beginnen :P

JuulioM

Bericht door JuulioM » 22 mar 2014, 18:59

Wat doe je als je je eigen op een zaterdag verveelt ? juisttt hobbyen .

ik weet niet of er meer mensen zijn waarvan de M diffusor achter vaal wordt, maar ik had er dus last van en het is geen gezicht.
vandaag maar even verandering in gebracht :

Old
Afbeelding

New
Afbeelding

Goed vetvrij gemaakt , heel erg lichtjes opgeschuurd en toen 3 lagen Mat zwart gegeven.
Hier geld ook weer bij Heel erg goed afplakken dan is het binnen no time gebeurt.

Ik hoop dat mensen met hetzelfde probleem hier iets aan hebben.
ik ben zelf blij met het resultaat en het was misschien een half uurtje werk..

Dingen die er nu aan moeten gebeuren zijn :

*Tacho ringen titan
*Voor verlagen
*M pedalen set

Grtzz Juul :duim:

Mr._T-Rex

Bericht door Mr._T-Rex » 22 mar 2014, 21:53

Hele mooie coupe! Velgen staan dik :)
'05 M3 CS coupé - Showroom
'01 530i touring - daily

'02 330i M-tech II sedan - Sold
'95 328i M-tech coupé - Sold

JzAero

Bericht door JzAero » 23 mar 2014, 22:27

Thanks kerel! Ja die meeting ook natuurlijk, maar bedoel die ene in de Meern ;)

bob de bouwer

Bericht door bob de bouwer » 24 mar 2014, 23:18

juuls zeker een dikke coupe man mooie kleur en staat mooi op zijn wielen netjes :duim:

Mr._T-Rex

Bericht door Mr._T-Rex » 26 mar 2014, 11:38

Wat voor kleur is het eigenlijk? Lijkt me geen Topaz op de foto's. Mystic? Avus?
'05 M3 CS coupé - Showroom
'01 530i touring - daily

'02 330i M-tech II sedan - Sold
'95 328i M-tech coupé - Sold

JuulioM

Bericht door JuulioM » 26 mar 2014, 22:26

haha de kleur is toch echt topaz , Topaz blue metallic om precies te zijn :W

in de zon kleurtie inderdaad wat lichter maar zonder zon is hij exact zoals op de foto.

greetz Juul
JzAero schreef:Thanks kerel! Ja die meeting ook natuurlijk, maar bedoel die ene in de Meern ;)
wanneer is die ? ik weet er namelijk niets van haha , heb ook nog niet op het forum gekeke want heb de laatste tijd heel weinig tijd :gek:

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”