Stuurbediening kaduuk?

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
BasB

Stuurbediening kaduuk?

Bericht door BasB » 04 apr 2014, 18:26

Eerst begon mijn cruise control kuren te vertonen, ik kon hem niet meer inschakelen via het stuur, dat gebeurde eerst af en toe, maar nu doet hij het helemaal niet meer. Groene lampje gaat wel aan.
Nu kan ik ook niet meer door de zenders lopen, alleen het volume doet het nog.

Heb wel eens iets gehoord over een "blokje" bij het stuur??
Dat zou stuk kunnen zijn en dan werken diverse functies niet goed?

Kon het zo niet vinden. Iemand een idee?

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Techniek”