Misschien dat iemand dit weet :
Ik heb klapspiegels gemonteerd, met led verlichting er in, nu lees ik bij verschillende mensen die dit ook gedaan hebben, dat de verlichting gewoon in ene keer werkt, bij mij natuurlijk weer niet, weet iemand hoe dit kan en of er eventueel wat aangesloten/gecodeerd moet worden ????
De wagen is van 2004 en de spiegels ook, daar kan het dus niet aan liggen.
Led verlichting klapsiegels
Re: Led verlichting klapsiegels
Ik lees graag mee omdat ik ook spiegels met verlichting wil hebben, nu zijn ze wel auto dimmend,
Verwarmd en klapbaar maar helaas geen verlichting
Verwarmd en klapbaar maar helaas geen verlichting
E60 530D - Sold
E91 330D - Daily Driver
E91 330D - Daily Driver
63 keer gezien maar blijkbaar niemand die weet hoe of wat, erg jammer 
Heb er geen verstand van maar neem aan dat je alle kabels hebt aangesloten?
Zo ja dan denk ik dat er nog e.e.a. geprogrameerd dient te worden. Maar wat....
Hey BMW_Lover, er zaten drie kabels aan, twee die op de deurmodule pasten en een kabel met twee draden die we naar de binnenspiegel getrokken hebben, nog niet aangesloten, deze zijn als het goed is voor de dimfunctie.BMW_Lover schreef:Heb er geen verstand van maar neem aan dat je alle kabels hebt aangesloten?
Ik had Ralph ook al benaderd met de vraag of het gecodeerd moest worden maar die kan er niets over vinden, bij zijn spiegels werkte de verlichting gewoon meteen, het inklappen heeft hij gecodeerd.
Ik las ook een topic ban iemand anders die ze had gemonteerd en daar werkte de verlichting ook, heb het betreffende forumlid al een pm gestuurd maar krijg geen reactie.
Ik zat er nog aan te denken dat de led verlichting kapot kan zijn, maar dat zou wel erg onwaarschijnlijk zijn bij beide spiegels.