Inmiddels zitten de Dynavin en de Gladen Speakers allemaal erin! Ian heeft me binnen no-time geholpen, waarvoor dank! We hebben meteen ook mijn oude GROM module in zijn nieuwe 330ci gestopt, wat icm met zijn Harmann Kardon een mooie toevoeging is.
Mooie E46jes
De oude radio en airco unit eruit.
Ziet er uit als een puinhoop!
Uiteindelijk zit alles er netjes in!
We hadden eerst de Dynavin gemonteerd alvorens we de speakers gingen vervangen, wat meteen opviel na het opstarten van de Dynavin in combinatie met wat muziek, was het direct verbeterde geluid. De originele speakers vond ik plots veel meer diepe en heldere tonen geven. De versterker in de Dynavin is aanzienlijk beter dan die in de OEM radio. Nadat de Gladen speakers gemonteerd waren, heb ik nog meer hoge tonen door de verbeterde tweeters die erin zitten. Bass is voldoende en eigenlijk heb ik geen verlangen naar een subwoofer, de lage tonen onder een bepaalde volume vallen nog steeds een beetje weg, maar zijn veel duidelijker aanwezig dan eerst en naar mijn smaak, prima te doen. Een ander groot verbeterpunt is het volumebereik. De OEM radio begon al op half-volume te vervormen als je de Bass en Treble iets opschroeft, bij de huidige set-up is dat nauwelijks het geval. Ik heb nog niet veel met het systeem kunnen spelen, maar mijn eerste indrukken zijn positief. Een verdere review komt in het vervolg nog.
Ook een leuke functie
Stukkie wezen rijden!
En 188.888km!