Kachel probleem

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
Frank530
Berichten: 12
Lid geworden op: 08 apr 2014, 12:14

Kachel probleem

Bericht door Frank530 » 18 mei 2014, 17:55

Goedenavond,

Na een mooie zomerdag als dit ff met bimmer naar de dierentuin geweest.

Nu hadden we de airco aan, op de automatische stand. (Auto) en temp op 19 graden.
De roosters boven de radio die met de functie warme en koude lucht (rood/blaauw) komt alleen maar warme lucht uit, mits ik hem helemaal op koud zet zet. Er. Komt bij de bestuurders en passagierskant bij de voeten warme lucht weg.

Iemand enig idee om dit op te lossen?

Alvast bedankt.

Mvg frank

Frank530
Berichten: 12
Lid geworden op: 08 apr 2014, 12:14

Re: Kachel probleem

Bericht door Frank530 » 19 mei 2014, 15:49

Niemand van jullie die dit heeft ervaren?.....


....

individualtouring

Re: Kachel probleem

Bericht door individualtouring » 20 mei 2014, 19:47

Ik gok dat je waterkleppen/kachelkraan niet goed werkt meer, zit onder de motorkap, zit aan de bestuurderskant naast de motor.

Frank530
Berichten: 12
Lid geworden op: 08 apr 2014, 12:14

Re: Kachel probleem

Bericht door Frank530 » 21 mei 2014, 14:47

Ok dank je wel..Zal ff kijken of ik daar wat meer over te weten komen kan..

Gebruikersavatar
peter-911
Berichten: 43
Lid geworden op: 25 nov 2012, 19:05

Re: Kachel probleem

Bericht door peter-911 » 23 mei 2014, 21:15

hoi,
ik heb met mijn e39 bijna hetzelfde probleem alleen andersom.
bij mij blijft hij koude lucht blazen totdat ik m op zn heetste stand zet

ik hoop dat hier een oplossing verschijnt,

Frank530
Berichten: 12
Lid geworden op: 08 apr 2014, 12:14

Re: Kachel probleem

Bericht door Frank530 » 25 jun 2014, 13:40

Goedemiddag,

Ik vermoed dat het de kachelkraan is . Deze word bij mij aanstaande maandag vervangen.
Ik laat het jullie weten.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Techniek”