Ik heb sinds kort weer wat .
Als ik mijn motorkap ontgrendel is deze wel los maar komt aan één zijde niet omhoog (pagagierskant) .
Ik heb alles gesmeerd en kan werkelijk niets ontdekken.
Ook de hendel even in de open positie vast gezet en de pinnetjes worden gewoon goed ingetrokken (voor vrijgave) , veertjes geven dezelfde tegenspanning op de motorkap zelf .
Iemand dit eerder meegemaakt of ergen gelezen hoe dit kan ?
Of zie ik wat over het hoofd ?
Alvast bedankt voor de moeite.
Chili

