motorkap wel los maar geen pop-up .

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
Gebruikersavatar
Chili
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 mei 2013, 12:49
Locatie: Sneek

motorkap wel los maar geen pop-up .

Bericht door Chili » 16 mei 2014, 10:56

Geachte l.

Ik heb sinds kort weer wat .

Als ik mijn motorkap ontgrendel is deze wel los maar komt aan één zijde niet omhoog (pagagierskant) .

Ik heb alles gesmeerd en kan werkelijk niets ontdekken.

Ook de hendel even in de open positie vast gezet en de pinnetjes worden gewoon goed ingetrokken (voor vrijgave) , veertjes geven dezelfde tegenspanning op de motorkap zelf .

Iemand dit eerder meegemaakt of ergen gelezen hoe dit kan ? :s
Of zie ik wat over het hoofd ?

Alvast bedankt voor de moeite.
Chili

jazz4u

Re: motorkap wel los maar geen pop-up .

Bericht door jazz4u » 18 mei 2014, 16:05

misschien heeft die linkse nok aan de kap wat braampjes waardoor de verende nok in de voorste carr. balk niet meer helemaal terug schuift?

Gebruikersavatar
Chili
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 mei 2013, 12:49
Locatie: Sneek

Re: motorkap wel los maar geen pop-up .

Bericht door Chili » 22 mei 2014, 10:58

Van alles geprobeerd , wel los maar komt niet vanzelf iets omhoog.
Grrrrrr :(

jazz4u

Re: motorkap wel los maar geen pop-up .

Bericht door jazz4u » 22 mei 2014, 18:28

dan resteert niets anders dan een blauw pilletje :on:

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Techniek”