Ik zie nu pas dat er een aparte showroom ruimte is, en voordat ik de komende uren weer alles ga doorkijken zal ik me eigen BMW ook eens plaatsen!
Sinds een kleine 2 weken nu eigenaar van een E46 M3 uit 2001, in de kleur Carbonschwarz. Auto is compleet standaard gekocht, op een Eibach pro kitje na. Met mijn inruil-auto;

Aangezien ik altijd wat moet doen aan mijn auto's, staat er nu op de planning de auto weer netjes te maken. Hij heeft her en der wat krasjes zitten, en poetskrassen. Dus een polijstbeurt staat al op de planning. Ook zit er geen mobility kit in, geen cd wisselaar (zat er wel in maar was kapot en de vorige eigenaar wilde graag zijn cd's terug), en kan de auto wel wat liefde gebruiken!
Maar begonnen met 'luxe' kentekenplaten, een wasbeurtje en de zwarte interieurlijsten gewrapped in brushed aluminium;

Vervolgens wat bestellingen eruit gegooid. Onder andere nieuwe vloermatten, mobilityset, led interieurverlichting en een setje spacers besteld. Hier foto's hoe die er toen uitzag (met enkel vloermatten, M-stripes en M3 kentekenplaten, rest was nog niet binnen).

Afgelopen zondag dan op Bimmerfest geweest waar de spacers gemonteerd werden door Bimmerparts! Top stukje service gehad, en het heeft de auto wel verbeterd qua looks! Snelle telefoonfoto's;

Auto trilt nu alleen wel boven de 110km/u, dus dit weekend weer eraf halen, alles nog is goed schoonmaken en terugplaatsen, kijken of het dan weg is.
Nu nog een veerpootbrug (Motorsport) onderweg en nieuw luchtfilterkitje. In de nabije toekomst de auto helemaal polijsten en interieur vanaf nu ook goed onderhouden (leer was al tijdje niet ingevet enz). En weer compleet maken natuurlijk. En vanaf daar eens verder kijken naar een eventueel uitlaatsysteem en verdere modificaties!
Zal het hier voortaan bijhouden als er een noemenswaardige verandering is!
Groeten,
Brian