Airco vraagje ..

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
Gebruikersavatar
Chili
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 mei 2013, 12:49
Locatie: Sneek

Airco vraagje ..

Bericht door Chili » 03 jun 2014, 13:40

Geachte l.

Mijn airco werkt naar mijn inziens normaal , alleen mijn pomp slaat af en toe uit onder het rijden om vervolgens korte tijd later weer in te schakelen .

Is dit normaal ?

Alvast bedankt.
Chili

Beens1
Berichten: 4614
Lid geworden op: 29 jan 2010, 12:44

Re: Airco vraagje ..

Bericht door Beens1 » 03 jun 2014, 14:06

Dat is normaal. Niets om je zorgen over te maken.

Gebruikersavatar
Chili
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 mei 2013, 12:49
Locatie: Sneek

Re: Airco vraagje ..

Bericht door Chili » 05 jun 2014, 06:00

duidelijk , dank je .

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Techniek”