Zo is het bij mij dus ook gegaan, en de meneer die dit voor mij heeft gedaan staat 100% achter zijn werk en reinigingsmiddel. Ik mag terug komen wanneer ik over 5000KM weer problemen heb met mijn roetfilter.fuseekogel schreef:Is geen hogedrukreiniger bij mij aan te pas gekomen. Via uitlaat spruitstuk ingespoten, paar regeneratie er overheen, nog een cyclus en daarna met extra reiniger in de tank nog een x regenereren.
Hoe lang het duurt zal ik wel zien, ik weet dat hij komt. Centjes heb ik al liggen, ondertussen rij ik nu in de bonus
Beetje vermoeiend zo om iemand iets wijs te maken die denkt dat hij alles weet en het meteen "hele rare jongens" en "huis-tuin-en-keuken" maniertjes noemt.
De specialist die mijn auto altijd doet heeft echt meer dan genoeg ervaring met BMW's en weet prima waar hij mee bezig is. Is niet de eerste en laatste keer dat hij roetfilters op deze manier reinigt. En het feit dat hij 100% achter zijn geleverde werk staat geeft vertrouwen.
Aan mij heeft hij gewoon een tevreden klant en hij was na ongeveer een uurtje klaar in plaats van de paar uur die andere garages berekenen voor het demonteren en monteren.
Maar goed, topic ging over verhoogde uitstoot en dat probleem is bij deze ook opgelost. De garage waar ik de grote beurt heb laten doen heeft blijkbaar de luchtfilter verkeerd gemonteerd waardoor deze helemaal vervormd is geraakt. Deze is nu vervangen en het probleem is verdwenen. Heb nu weer een gezonde BMW, wel even afkloppen natuurlijk.

