Mijn gedachten gingen uit naar een e90 330d of een e60 530d. Zelfs ook nog even in een x3 3.0d gereden.
Wat mij dan opvalt is dat vrijwel alle auto's die je gaat kijken er onverzorgd uit zien. Misschien ben ik te kritisch maar ik wil geen vlekken of beschadigingen in het interieur en geen deuken en krassen op bumperhoeken etc.
Als je dan vraagt wat je voor je eigen (mooie,al zeg ik het zelf) 330d krijgt kun je hem net zo goed in het kanaal schuiven en een korting bedingen.
Eindconclusie: Het wordt niks. Ik blijf maar mooi in de 330d rijden en ga gestaag richten de half miljoen kilometers.
Om hem weer helemaal up to date te brengen heb ik nog wel wat dingen op het lijstje staan.
Carkit inbouwen (ligt er al een tijdje)
Roestplekje op linker voorscherm weg laten werken
Krasje op achterbumper weg laten halen. (toen mijn PDC even haperde zag ik een betonnen bloembak niet
Nieuwe matten, zit een gat bij het gaspedaal.
Nieuw cardan steunlager > Bij fors optrekken begint hij wat te klapperen
Kering van oliefilterhuis vervangen, begint wat door te zweten
VDO dayton navigatie verwijderen en nieuw asbak frame plaatsen. (Laat het zitten)
Stoelverwarming aansluiten
Woofer repareren
Dat is het wel zo'n beetje. Ik kan mijn Nickname "Turmalin"voorlopig blijven gebruiken.
In dit topic probeer ik bij te houden hoe de reis richting een half miljoen verloopt.