Mulf/ bluetooth alternatief
Mulf/ bluetooth alternatief
Goedemorgen, helaas is bij mij de Mulf module defect. Een vervanger is volgens mij erg duur en wil toch graag mijn telefoon met de Idrive blijven gebruiken.
Is er een alternatief voor? Ik heb gelezen over een Dension, wat zijn hiervan de kosten en is dit een aanrader? Iemand ervaringen mee?
Is er een alternatief voor? Ik heb gelezen over een Dension, wat zijn hiervan de kosten en is dit een aanrader? Iemand ervaringen mee?
Re: Mulf/ bluetooth alternatief
Dension, goede en slechte verhalen, Kufatec Fiscon, zelf goede ervaringen mee (te verkrijgen in Beek en Donk bij gebr. Vereijken, http://www.navigatie-inbouw.nl
Ik weet alleen niet of de Kufatec er ook voor de 3-serie is.
Ik weet alleen niet of de Kufatec er ook voor de 3-serie is.
Kufatec is zeker beschikbaar voor E9x. Doet het in mijn E93 prima, zelfs met kap open op snelweg.
Goedemorgen,
bedankt voor reageren. Ik ben weer iets wijzer.
bedankt voor reageren. Ik ben weer iets wijzer.
De jongens in Beek en Donk adviseerde mij de Kufatec boven de Dension, maar bij mij was de hoofdzaak het streamen van muziek en volgens hun gaf de Dension nog wel eens storingen/slechte geluidskwaliteit/wegvallen, ik weet niet niet of dit ook echt zo is.
Succes met de keuze !
Succes met de keuze !
Je kan er zo een andere module plaatsen.
Er is vast wel wat op marktplaats te koop en anders ebay.
Er is vast wel wat op marktplaats te koop en anders ebay.
Ik heb de Kinivo BTC450 voor streamen van muziek.
Het is de goedkoopste Gateway maar ook echt de beste. Voordeel van de Kinovo is dat deze altijd automatisch aangaand wanneer je de auto start. Telefoon paired daarna automatisch. Ik heb er geen omkijken naar tot dusver.
Hij is aangesloten in mijn midden-armsteun op de AUX ingang. De voeding is vrij plat en heeft ook een extra USB aansluiting. De klep kan dan altijd nog dicht. Extra USB voor bijv. opladen van je toestel etc.
Netjes met plaksticker aan binnenkant in armsteun geplakt uit het zicht.
Werkt feilloos tot nu toe (1 jaar) en heeft APTx dus CD kwaliteit, mits je smartphone dat ook biedt.
Ze zijn al enige tijd op de markt maar nog wel leverbaar naar NL (niet via deze link).
http://www.amazon.com/Kinivo-BTC450-Blu ... B009NLTW60
[Ehhh de interface voor muziek is dan dus je phone]

Het is de goedkoopste Gateway maar ook echt de beste. Voordeel van de Kinovo is dat deze altijd automatisch aangaand wanneer je de auto start. Telefoon paired daarna automatisch. Ik heb er geen omkijken naar tot dusver.
Hij is aangesloten in mijn midden-armsteun op de AUX ingang. De voeding is vrij plat en heeft ook een extra USB aansluiting. De klep kan dan altijd nog dicht. Extra USB voor bijv. opladen van je toestel etc.
Netjes met plaksticker aan binnenkant in armsteun geplakt uit het zicht.

Werkt feilloos tot nu toe (1 jaar) en heeft APTx dus CD kwaliteit, mits je smartphone dat ook biedt.

Ze zijn al enige tijd op de markt maar nog wel leverbaar naar NL (niet via deze link).
http://www.amazon.com/Kinivo-BTC450-Blu ... B009NLTW60
[Ehhh de interface voor muziek is dan dus je phone]
Laatst gewijzigd door Johnhere op 13 nov 2014, 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.