MK4 Navigatie wat zijn de laatste High kaarten?
- ducdreamer
MK4 Navigatie wat zijn de laatste High kaarten?
Hallo Iedereen.
Wat is de nieuwste versie van de kaarten voor dit systeem?
Er zijn in mijn omgeving al aardig wat veranderingen geweest en die zie ik niet op mijn High kaarten uit 2012.
En aangezien er dan ook in de rest van Nederland/Europa wel wat aanpassingen zullen zijn wil ik nieuwe kaarten kopen
Grt Herman
Wat is de nieuwste versie van de kaarten voor dit systeem?
Er zijn in mijn omgeving al aardig wat veranderingen geweest en die zie ik niet op mijn High kaarten uit 2012.
En aangezien er dan ook in de rest van Nederland/Europa wel wat aanpassingen zullen zijn wil ik nieuwe kaarten kopen
Grt Herman
Re: MK4 Navigatie wat zijn de laatste High kaarten?
Deze kaarten worden nog elk jaar in het najaar uitgebracht dus dat zal op dit moment 2014-2015 zijn.
Ik weet niet zeker of dit bij BMW ook zo is, maar normaal lopen de kaarten altijd minimaal een jaar achter op de realiteit 
Wat koste die? Weet iemand dat. Mijn DVD is uit 2009, maar brengt me nog overall naartoe
Jeremy Clarkson : Speed has never killed anyone ; It's suddenly becoming stationary that gets you !!
Zo maar gezocht op BMW High Navigatie DVD via Google.Edward2 schreef:Wat koste die? Weet iemand dat. Mijn DVD is uit 2009, maar brengt me nog overall naartoe
Het eerste resultaat was deze.
BMW / Navteq EUROPA - Road Map voor BMW High (MK4) 2014 (2 DVD) € 159,99
Ook voor de Navteq/vdo dayton non c-iq systemen zoals BMW High (MK3 en 4) en OPEL (CD70 en DVD90) enz., ze komen in het najaar uit dus ja dan klopt dat wel... zo ongeveer dan.Bart70 schreef:Ik weet niet zeker of dit bij BMW ook zo is, maar normaal lopen de kaarten altijd minimaal een jaar achter op de realiteit
Mindwarp,
Bedankt voor de link!, Maar dat is me wat te gortig 160 Euro
Bedankt voor de link!, Maar dat is me wat te gortig 160 Euro
Jeremy Clarkson : Speed has never killed anyone ; It's suddenly becoming stationary that gets you !!
Ik download die van mij (voor de E61) van de nieuwsgroepen.
Zojuist even gezocht voor de MK4 navigatie maar kan er niks over vinden
.
Zojuist even gezocht voor de MK4 navigatie maar kan er niks over vinden
Quadrantz,
Wat zijn dat "de Nieuwsgroepen"??
Wat zijn dat "de Nieuwsgroepen"??
Net zoiets als Torrents alleen dan beter als je het mij vraagt
.
(zijn servers waarop films, series, software (en dus ook navigatie) op aangeboden word...je betaald dan per maand om te kunnen downloaden)
(zijn servers waarop films, series, software (en dus ook navigatie) op aangeboden word...je betaald dan per maand om te kunnen downloaden)
Ja snap ik dat je die daar vandaan haalt maar het kan zijn dat niet iedereen daar de weg weet en misschien is het ook niet de beste manier om het zo neer te zetten omdat je anders weer een discussie krijgt van wat is toegestaan en wat niet.Quadrantz schreef:Ik download die van mij (voor de E61) van de nieuwsgroepen.
Als je googled op nieuwsgroepen dan is de eerste hit (binaries4all) al genoeg om het een en het ander uitgelegd te krijgen
. En google kent iedereen wel denk
.
Naar mijn weten is nieuwsgroepen nog steeds legaal zolang je alleen download voor eigen gebruik...
Naar mijn weten is nieuwsgroepen nog steeds legaal zolang je alleen download voor eigen gebruik...
inmiddels is versie 2015 ook al uit, net gedownload en zal hem morgen eens proberen. Heb altijd de laatste nieuwe kaart en bij mij in de buurt zitten de wijzigingen er meestal wel in en geen jaar later pas.
E61 545 N62
BMW K1300S
BMW K1300S