ik heb een vraagje heb al gezocht maar kom er niet uit.
als ik mijn auto op slot doe gaan de alarmlichten knipperlichten niet knipperen heeft iemand een idee?
ik weet eigenlijk niet of ik wel of niet een alarm heb. mijn coming/leaving home werkt ook niet als ik via afstandbediening mijn auto grendel/ontgrendel is dat te coderen etc,, het betreft een bmw e46 bouwjaar 2000-08 geen facelift
alarmlichten knipperlichten
Re: alarmlichten knipperlichten
Sorry, ik reageer wel, maar weet het niet 100% zeker.
Heb wel eens gehoord dat het wel en niet knipperen bij open/sluiten van de auto in te stellen is bij de dealer.
Even navragen?
Heb wel eens gehoord dat het wel en niet knipperen bij open/sluiten van de auto in te stellen is bij de dealer.
Even navragen?
Jeremy Clarkson : Speed has never killed anyone ; It's suddenly becoming stationary that gets you !!
Is inderdaad in te stellen, zowel bij openen als afsluiten. Volgens mij zijn ze vanaf de fabriek zo ingesteld dat ze twee keer knipperen bij openen en één keer bij op slot doen. Ook kun je er een geluidssignaal bij coderen.
Hier hoef je overigens niet perse meer voor naar de dealer, je kunt het ook (laten) doen met (iemand die) een BMW scanner (heeft).
Hier hoef je overigens niet perse meer voor naar de dealer, je kunt het ook (laten) doen met (iemand die) een BMW scanner (heeft).
||| BMW F36 420i LCI ‘19
Sport |||
En die zitten er genoeg op dit forum (ik niet)320ciE46 schreef: Hier hoef je overigens niet perse meer voor naar de dealer, je kunt het ook (laten) doen met (iemand die) een BMW scanner (heeft).
Ik heb er zelf ook één inderdaad, leuk apparaatje voor de Doe het zelver, dus mocht je in Zeeland wonen of zin hebben om een stukje te karren dan hoor ik het wel! 
||| BMW F36 420i LCI ‘19
Sport |||
ik dacht al dat het moest worden gecodeerd.
ik heb het programma ncs inpa maar snap er geen snak van.
misschien bij een garage te laten doen ?
ik heb het programma ncs inpa maar snap er geen snak van.
misschien bij een garage te laten doen ?