Nieuwe zomerbanden

Voor alle technische vragen over de BMW 1 Serie
--help

Re: Nieuwe zomerbanden

Bericht door --help » 10 dec 2014, 17:18

Pavone schreef:
blik schreef:Velgen maken de auto in mijn beleving. In de winter rijd ik rond met 16" lichtmetaal en ik vind het er eerlijk gezegd niet uitzien, maar dat is persoonlijk.

Wel goed om te weten dat ik ook smallere banden kan monteren op deze velgen, wist ik namelijk niet.
als ik een mooie auto wilde had ik een Audi gekocht ;)
Wut, op een bmw forum dit zeggen. Ga je schamen, geen VAG hier :yaw:
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine :gekdoen:

fuseekogel

Bericht door fuseekogel » 11 dec 2014, 06:18

bmwhans schreef:Ik heb vroeger idd ook sportcontact 3 gehad op mijn E46 ook die hadden platte kanten 's morgens daar is Conti nog bijgeweest en heb ze toen terug kunnen doen,maar op mijn laatste 1 serie f20 heb ik sportcontact 5 gehad,ook daar dus problemen mee.

OK, nog geen last van gehad. De Dunlops hadden er wel wat last van maar bij deze nog niet opgevallen. Maar heeft ook nog niet stil gestaan een paar dagen.

Pavone

Bericht door Pavone » 11 dec 2014, 10:05

--help schreef:
Pavone schreef:
blik schreef:Velgen maken de auto in mijn beleving. In de winter rijd ik rond met 16" lichtmetaal en ik vind het er eerlijk gezegd niet uitzien, maar dat is persoonlijk.

Wel goed om te weten dat ik ook smallere banden kan monteren op deze velgen, wist ik namelijk niet.
als ik een mooie auto wilde had ik een Audi gekocht ;)
Wut, op een bmw forum dit zeggen. Ga je schamen, geen VAG hier :yaw:
ja grof van mij i know ;)

--help

Bericht door --help » 11 dec 2014, 15:40

Interessante thread trouwens, mijn run-flat banden zijn ook versleten en ik wilde eigenlijk voor Vredestein Ultrac banden gaat maar aangezien dit geen run-flat's zijn en ik nu geen reserveband heb lijkt me het niet verstandig om deze banden te nemen. Hoor graag dus de favoriete modellen! :gekdoen:
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine :gekdoen:

Plaats reactie

Terug naar “BMW 1 Serie (E81 / E82 / E87 / E88) Techniek”