Mijn naam is Frank en kom uit Oud-Beijerland en net zoals bij jullie allemaal zit BMW diep in mijn hart
Foto's lukken me niet op de ipad ik kan de photobucket app er niet op krijgen. Ik doe de foto's nog in een aparte post.
Mijn eerste BMW was een e30 320i touring met airco en sportstoelen, heerlijke auto
Mijn tweede BMW werd een e46 318td voor de kenners geen turbodiesel maar aanduiding voor een compact. Deze had ik uit 2004 met het M-sportpakket. Wat een fijne maar ondergewaardeerde auto is dat!!
sinds een half jaar een e61 530d met alles erop en eraan, behalve stuurverwarming
Ooit lang geleden stage gelopen bij koni schokdempers in 2004 en toen reed de directeur in eenzelfde maar dan benzine dus nu 10 jaar later was het ook een vereffening voor mezelf
Deze auto heb ik van de 2e eigenaar met 273dkm gekocht en inmiddels op 289dkm. Echter werd ik wel een beetje bang van wat er allemaal kapot kan gaan zeg!! Ik bleef ook niet gespaard zeg maar, gelukkig komen daar mijn 2 rechterhanden van pas waarmee ik jullie ook kan helpen hier en daar.
Het begon na 2 dagen met de krukaspoelie deze is gelukkig makkelijk te vervangen en dus zo gepiept. Wel jammer dat het een kwaal is die je auto stil legt.
Toen ik hem kocht viel me op dat de achterwisser nooit op het goede moment stopte en dus altijd scheef stond en ik had een kentekenplaatlamp en achteruitrijlicht storing. Dit waren niet de lampjes helaas.
Geweldig leuke klus
Ook de wervelkleppen heb ik verwijderd, dit is overigens een klus die ik aanbied op marktplaats
Het uitlaatspruitstuk lekte ondertussen ook behoorlijk waardoor ik hem vervolgens zelf heb vervangen voor het gietijzeren exemplaar. Deze kwaal is dus voorgoed afgevinkt.
Heb je alles achter de rug komt de groeimodule nog even om de hoek, niet het geld maar weer alles eraf voordat je erbij bent
Afvoerpijpen in de achterbumper ook maar open gemaakt door de dopjes eraf te halen en gelijk de klauwen en naven schoongemaakt om ze vervolgens mooi af te lakken zoals BMW premium select.
Roetfilter heb ik ook maar leeggehaald en weggeschreven. Nu ik dit lijste achter de rug heb rij ik toch wel een stuk fijner rond want als ik dat allemaal in me achterhoofd hou word ik helemaal
Ben nu aan het kijken voor een benzine BMW omdat ik niet zoveel meer rij. Ik weet nog niet precies wat ik wil of 1 grote BMW een x5 3.0i of twee 1-series een voor de vrouw en mijzelf. Ik carpool dus rij tegenwoordig 1 week per maand en de weekeinden dan.
Verder klus ik aan motoren, zo maak ik mijn eigen bobbers en ben ik momenteel op zoek naar een caferacer-project.
Ik lees lekker met jullie mee en duik hier en daar wel op met vragen en antwoorden.
Grt. Frank