Mijn naam is Sem en dit is ook mijn forum naam.
Ik woon al het grootste deel van mijn leven in Dronten, wat in de Flevopolder ligt. Ik zal het jullie niet aandoen om heel mijn autohistorie hier te posten, want dan heb ik heel wat pagina's nodig. Ik zal het beknopt houden.
Mijn eerste auto in 1998 was een BMW 316i 1.8 uit 1985. Deze was wit van kleur en reed helaas op LPG, want een regelrecht drama was. Ik had de auto al klaarstaan voordat ik m'n rijbewijs haalde en toen ik ook nog eens zakte de eerste keer, moest hij nog langer stilstaan. Een kleine twee maanden na het halen van m'n rijbewijs heb ik hem verkocht en ben toen bosjes Sierra's gaan rijden.
Mijn twee BMW kocht ik in 2006 als "verstandige" auto na wat Volvo 850's gereden te hebben. Ook nu verleide ik mezelf door er één met een gasbom aan te schaffen. Het was een 1998 E36 318i colour ed? Hele fijne auto, maar ik presteerde het om bij de dag van aanschaf al de cilinderkop te laten scheuren. Ik was tenslotte Volvo's gewend..
Na de auto te hebben laten repareren nog een tijdje gereden, maar hij bleef problemen geven. Waarschijnlijk een lekke verstuiver, maar ik was er wel klaar mee. (2007)Ondertussen stond de bruiloft ook voor de deur en ik wilde een goede betrouwbare auto en kocht een 1998 S70 2.5T met net een ton op de klok. Van deze auto hebben we ruim 5 jaar genoten. Hierna kocht ik de auto die ik nu bezit. Het gaat om een 2002 E46 Touring 330d
Het is een Cosmos zwarte Touring uit 2002 met een 2004 kenteken. De auto is origineel NL geleverd, maar heeft de eerste twee jaar een NATO kenteken gehad. Ik heb alle papieren vanaf nieuw af aan erbij. Het interieur is licht geel van kleur en het leder is Nappa Exclusive. Verder Compleet M-Technik zowel binnen als buiten.

De auto is van A tot Z BMW dealer onderhouden, maar sommige dingetjes zoals nieuwe remschijven/blokken doe ik graag even zelf als de tijd en ruimte het toelaat. Het beestje heeft nu 308.000km gereden en hij heeft soms wat eigenaardige trekjes, waarvan ik hoop de meeste via hier op te kunnen lossen.
Groet, Sem