Automaat winterstand
Automaat winterstand
Hallo forum leden.
Ik heb een vraag over mijn automaat.
Als het regen en ik mijn traction controle uitzet krijg ik hem niet in een drift.
Het is net of i vermogen inhoud om te slippen zeg maar.
Weet iemand hoe dt kan?
Of gaat de automaat vanzelf in de winterstan?
Ik heb een vraag over mijn automaat.
Als het regen en ik mijn traction controle uitzet krijg ik hem niet in een drift.
Het is net of i vermogen inhoud om te slippen zeg maar.
Weet iemand hoe dt kan?
Of gaat de automaat vanzelf in de winterstan?
Re: Automaat winterstand
Je hebt hem wel in de sportstand dan? Heb je handschakel functie? En doe je het vanuit stilstand of rijdend de bocht door oid.
Buiten dat vind de automaat het niet zo lekker om te driften. Daar gaat hij echt stuk van. En als je geen sperr heb zal er 9 van de 10x 1 wiel spinnen.
Buiten dat vind de automaat het niet zo lekker om te driften. Daar gaat hij echt stuk van. En als je geen sperr heb zal er 9 van de 10x 1 wiel spinnen.
Geen idee, maar je stelt je vraag in het verkeerde subforum. Mod pas dit even aan..
Heb schakel functie maar ik drift er niet mee maar vond het gek dat i in de regen niet een grip verliest.
Daarom dacht ik dat i automatisch in winterdag staat ofzo?
Daarom dacht ik dat i automatisch in winterdag staat ofzo?
Soms moet je de knop even ingedrukt houden tot je het driehoekje met pijltje ziet en dan staat het helemaal uit
Als je hem ingedrukt houd (voor een aantal seconden) betekend toch gewoon dat je hem niet meer uitkrijgt, totdat je de auto uitzet?
Driehoekje gaat wel branden maar dan nog heb ik veel grip.
Mischien komt het wel Door me banden maat 255/35/18
Mischien komt het wel Door me banden maat 255/35/18
hoe breder de banden hoe minder grip in deze situatie dus dat is het ook niet.
E61 545 N62
BMW K1300S
BMW K1300S
Inderdaad knopje langer vasthouden totdat het handremlampje ook geel gaat branden icm driehoekje. Dan staat ie helemaal uit. Zo is het tenminste in mijn sedan.
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
Interesant, mijn automaat is ook een stuk minder fel in deze weer omstandigheden....zeg maar veilig....terwijl de van de zomer een enorme douw geeft in de rug, is het nu geleidelijker aan....
BMW e91 LCI 320da Individual
Ja dat heb de mijne nou ook.
Het is net of de computer de temperatuur ziet en daarom vermogen inhoud.
Het is net of de computer de temperatuur ziet en daarom vermogen inhoud.
Jongen ik kan merken dat de temperatuur boven de 6+ is als ik nu beetje gas geeft uitkomen bocht breekt i meteen uit dus conclusie automaat houd in bij winter omstandigheden.