Ik ben Marlon, en woon vlakbij Oss.
Werk als onderhoudsmonteur bij een bouwbedrijf
Heb als hobby mountainbiken
Wilde eigenlijk altijd al een BMW, maar vond een 5-serie te duur en een 3 serie te krap (ben 2.03m)
tijdens de zoektocht naar een nieuwe auto was ik eigenlijk niet op zoek naar een BMW.
Al ben ik al heel mn leven fan van BMW, mijn vader had altijd een BMW, een vriend heeft een e46 en daar pas ik niet eens achter het stuur... Dus niet eens proberen dacht ik.
Tot ik bij een autobedrijf werd gewezen op een E91 door de verkoper. Ik was eigenlijk nog aan het orienteren bij Guilietta's, 159, Passat, A4, Superb, Insignia enz...
Maar de E91 ging tot mijn verbazing eigenlijk prima, er kan zelfs nog iemand met een normaal volwassen postuur achter mij zitten. Dus een E91 moest het worden.
Eisen:
Regensensor, automatische verlichting, verstelbare middenarmsteun, parkeersensoren voor en achter, echt leder, grote navigatie, cruise control, GEEN zwarte dakrails en al helemaal geen hoge dakrails, moet een trekhaak achter mogen, handbak, diesel
Wensen:
Xenon, chromen raamstrips, chromen sierrand op stuur, stoelverwarming, trekhaak, sportstoelen
De eisen zijn gelukt, van de wensen de xenon niet, stoelverwarming niet en de sportstoelen niet.
Afneembare trekhaak is besteld.
Het is geworden een Belgische 320D ede Edition, dit omdat bij alle "nederlandse" ede's er geen trekgewicht op het kenteken vermeld is en ik toch perse een trekhaak wilde.
Foto's:

Kreeg er stalen velgen bij met wieldoppen

Maar een gegeven paard kijk je niet in de bek, dus maar braaf Continental Wintercontact TS850 besteld en erop laten leggen

Zomervelgen klaar gemaakt voor een winter op zolder:

Binnenkant met mooie geborsteld alu strips (look)

Ik mis alleen wel de lampjes onderin de portieren trouwens, zijn die achteraf in te bouwen???