Nieuwe koplampen of alleen glazen?
-
rboogaardt
Nieuwe koplampen of alleen glazen?
Sinds kort heb ik xenon in mijn auto zitten, maar het lichtbeeld is gewoon slecht, nu zijn mijn glazen wel helemaal dof, ik heb trouwens geen projectie, ook heb ik de lampen al afgesteld bij de garage.
Nu is mijn vraag, als ik de glazen vervang wordt het lichtbeeld dan al een stuk beter?
Nu is mijn vraag, als ik de glazen vervang wordt het lichtbeeld dan al een stuk beter?
Re: Nieuwe koplampen of alleen glazen?
Haal de glazen er anders eens af, dan heb je een idee van het lichtbeeld met nieuwe heldere glazen 
-
rboogaardt
idd dat is een goede, nu heb ik natuurlijk geen projectie lenzen, krijg je daar ook meer licht van of is het puur dat het licht mooier verdeeld wordt?
Ik vermoed van wel, volgens mij zijn de morimoto sets eigenlijk de enige die een fatsoenlijke xenon in een niet xenon behuizing laten passen. Heb er echter te weinig verstand van, maar heb deze weleens voorbij zien komen.
Het mooiste beeld krijg je natuurlijk met lenzen erin. Maar je lichtbeeld kan ook gewoon zonder lenzen goed zijn. Mocht je originele bosch glazen willen kopen, heb nog een setje hier liggen ( niet dof ) stuur maar een pb als je interesse hebt. Grt
-
rboogaardt
Ik denk dat ik toch maar voor de koplampen met lenzen ga, kan wel investeren in koplampglazen maar blijf altijd strooilicht houden natuurlijk dus of het er zoveel beter van wordt dat is nog maar afwachten.
Nu heb ik lampen van depo gezien, is de kwaliteit daarvan gewoon goed?
Nu heb ik lampen van depo gezien, is de kwaliteit daarvan gewoon goed?
Depo lampen zijn goede lampen. Alleen de angel eyes vindt ik minder die er standaart opzitten.
-
rboogaardt
Ja klopt idd, ik heb al smd led angel eyes thuis liggen
-
rboogaardt
Vandaag de smd leds ingebouwd en moet zeggen super! Nu ook gelijk met xenon bezig geweest, alles even goed bekeken en wat bleek dat de adapters er niet goed inzaten en scheef, dus de lamp zat ook niet goed in de unit, nu heb ik echt een stuk meer licht, heb ook direct nieuwe adapters besteld en led mistlampen om er 1 geheel van te maken