contactslot problemen

Voor alle technische vragen over de BMW 7 Serie
bmwbe38

contactslot problemen

Bericht door bmwbe38 » 18 feb 2015, 20:05

hallo ben in bezit van een bmw e38 van bwj 1998 had sinds kort problemen met mijn contactslot want bij de laatste slag als je de sleutel er uit haalt wou hij niet meer verder draaien als je hem dan een knikje naar voren haalde en weer meteen naar achteren draaide hij wel in 1 keer door naar achteren hier ben ik dus mee naar de garage gegaan en die zei dat contactslot vervangen moest worden dus nieuwe besteld op kenteken en dan zouden ze bij de garage hem plaatsen zo gezegd zo gedaan de volgende dag kom ik mijn nieuwe trots weer halen bij de garage zegt hij dat hij erin zit maar dat je bij het uithalen van de sleutel even tikje naar voren en dan naar achteren en hem er dan uit kan halen kortom zelfde probleem nog steeds nu denken ze dat het aan stuurhuis ligt maar dat vind ik wat vreemd of kan dit wie heeft het zelfde probleem gehad of weet wat dit wezen kan oude slot hebben ze er uitgeboord want die kregen ze er niet uit denk zelf dat nieuwe contactslot nu ook iets mis mee is omdat hij niet goed geplaatst is om mijn nieuwe slot zit nu ook een ruimte van ongeveer een cm het is net of mist er nog een ring wie o wie kan mij meer vertellen alvast bedankt

Terug naar “BMW 7 Serie (E38) Techniek”