Als je sleutel in het contact laat en dan oplaad gaat die dan ook af?
ja, de stroom was zo dood dat er denk ik zelfs gewoon geen communicatie mogelijk was. Later bleek ook dat je hem echt met de knoppen op de AB uit moet zetten.
En idd, op de touring zit geen contactslot, en van binnenuit was niet mogelijk omdat de auto helemaal vol gepakt was.
Voor de verandering eens een goede ervaring met de ANWB. Niet zozeer omdat ze mij op weg hebben geholpen maar gewoon iemand die serieus even tijd nam en idd binnen het uur ter plekke was zoals beloofd.
Probleem was dat de accu dus leeg was, mijn mini oplader laadde de auto weer op met als gevolg dat het alarm dus af ging. Maar de auto had nog niet genoeg stroom om de CV te bedienen en het alarm uit te schakelen.
Hij had zo'n krachtig ding in de bus, toen starten en het alarm ging af maar kon ik hem idd gelijk uitschakelen dmv de CV. Even stukje gereden en nu start hij weer gewoon. Heb alles gecontroleerd maar alle deuren zaten goed dicht, geen lampjes aan gelaten of andere zaken gehad. En gisteren heb ik nog een stuk van 20km gereden dus is het nog wel vreemd waarom hij zo leeg is geraakt binnen 1 nacht.
Komende week staat hij een week op schiphol, Nu maar hopen dat hij weer start als ik terug ben vrijdag, anders weer de ANWB bellen word het echt tijd voor een andere accu + lekstroom test.
bedankt tot zover

mijn accu lader was gewoon dus niet krachtig genoeg om het alarm gelijk uit te schakelen