Chris stelt zich voor.
Chris stelt zich voor.
]
Laatst gewijzigd door Chris op 27 jan 2011, 19:28, 3 keer totaal gewijzigd.
//.00.-// > /.-////.-///.-
Re: Chris stelt zich voor.
330dM schreef:gelijk een M-tech II frontschürze (zoals de Duitsers zo mooi zeggen) d'r voor,
die verdien je bij verkoop zo weer terug. 8-)
Maar welkom! :yahoo: Ben benieuwd wat je op`t oog hebt ...
Welkom Chris, klinkt goed, je Bimmer. Ben benieuwd naar foto's. Ben ook benieuwd wat je op het oog hebt. 
kan dronder. geld is ervoor maare zou dat de verkoop bevorderen? ik heb een e60 op het oog 530d met 85k op de teller heb ook op duitse sites gekeken.. alleen ik durf het niet aan
teneerste ik spreek de taal niet, hoe weet ik dat zon bak niet is afgerost?
kan ik misschien je hulp vragen ?
dan zou ik voor een 535i gaan in verhouding scheelt het 2000euro. mocht ik die in buitenland kopen.
of anders post eens wat fotos het moet minimaal een 530 zijn iig. must is ook groot scherm, dus niet die kleine.
teneerste ik spreek de taal niet, hoe weet ik dat zon bak niet is afgerost?
kan ik misschien je hulp vragen ?
of anders post eens wat fotos het moet minimaal een 530 zijn iig. must is ook groot scherm, dus niet die kleine.
ongeveer 26+ minimaal 10k voor mijn e46 meer is altijd welkom. ik heb vele e60's gezien maar het blijkt dat benzine e60\s goedkoper zijn dan diesel. ongeacht de kmst.
ik kon ook een e46 halen miss ook wel een 330d maar zoek maar eens een 330d full opties leer enz.. bouwjaar 2003/2004 ze zijn allemaal kaal, of je vind er 1 dan vragen ze voor dat konijnenhok ineens 40k dat is eigenlijk weer te.. en e46 is over 5jaar ook weer oud. e90/e60 blijven nog wel een jaarje of 7 in de running denk ik. dr zijn al e60 faselifts en de e90 faselift is al in aantocht.
Nette E46 hoor, in DL heb je wel een hoop 330d's met veel opties, maar als je dat liever niet hebt houdt het op. Is een volle E39 niet een optie? 8-)
dat klopt bob, in DL wel alleen, zoek maar eens hier in nl 1 op.. dat word al moeilijker.Bob. schreef:Nette E46 hoor, in DL heb je wel een hoop 330d's met veel opties, maar als je dat liever niet hebt houdt het op. Is een volle E39 niet een optie? 8-)
Is inderdaad een stuk moeilijker. Zulke volle Dreiers als in Duitsland zijn in Nederland helaas best wel schaars.
Welkom Chris!
Nu zijn we compleet hier van de E46.nl crew
Ennuhhh blijft mooie touring, zeker gezien de km's
Nu zijn we compleet hier van de E46.nl crew
Ennuhhh blijft mooie touring, zeker gezien de km's
www. M3 register .nl
- Dutch Delight
Welkom

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008