Kilometer werkt niet meer?

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Mikeveenman

Kilometer werkt niet meer?

Bericht door Mikeveenman » 10 mei 2015, 16:13

Hallo mensen ik zit met een probleem , ik ben zondag tegen de stoep aangereden waardoor ik mijn draagarmen links achter en me velg ernstig beschadigt, nu brand mijn abs lampje en mijn kilometer tellen en berbruiks meter werken nu niet meer weet iemand wat ik hier aan kan doen? Het gaat om een e46 automaat groetjes mike

Jordyh

Re: Kilometer werkt niet meer?

Bericht door Jordyh » 10 mei 2015, 22:43

Is je abs sensor! Want de abs sensor die links achter zit geeft ook de waardes door aan je kilometer teller.

Dutchie
Contacteer:

Bericht door Dutchie » 11 mei 2015, 08:04

Inderdaad de sensor die in je fusee zit ff checken, misschien een kabel breuk of gewoon een sensor stuk.

Kan daarnaast ook zomaar is zijn dat ie een melding geeft omdat er het een en ander korm is, de draagarm van de mijne rechtsvoor is na een aanvaring met de stoep ook is krom geweest, en omdat de sporing niet meer klopte kreeg ik ook een ABS en DSC melding, omdat de snelheid van dat wiel dan niet meer klopt.

Alleen aangezien bij jou ook de snelheidsmeter niet meer werkt zou ik eerst alles maar vervangen, als het probleem er dan nog is ff de sensor checken.
320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact

Mikeveenman

Bericht door Mikeveenman » 11 mei 2015, 20:49

Onwijs bedankt allemaal! Me range klopt ook niet meer kokt dat allemaal door die eene sensor? Gr mike

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”