verschillende type regensensoren

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
mitchstraten

verschillende type regensensoren

Bericht door mitchstraten » 23 jun 2015, 17:19

hallo,

ik heb vanaf vandaag een nieuwe voorruit, nou is het probleem dat ik er nu achter kom dat de regen sensor anders is die op deze raam moet zitten. weet iemand toevallig of dat als ik een andere koop die wel past of dit gaat werken ?

Met vriendelijke groet,

Mitch Strate

streamline

Re: verschillende type regensensoren

Bericht door streamline » 23 jun 2015, 19:25

De sensor zit vast aan het raam, die kun je niet los van het raam vervangen. maar wat bedoel je precies?

matheeuwissen
Contacteer:

Bericht door matheeuwissen » 23 jun 2015, 20:10

Je hebt een PFL ruit erin laten zetten. De PFL sensor heeft alleen een regen en geen licht sensor. Je automatische licht functie Harry dus bij het vervangen niet werken. Ik zou er mee terug gaan. Het is hun fout. Er zijn btw wel pakketten verkrijgbaar dat je de juiste bevestiging op de ruit kunt maken. Kosten ongeveer 40 euro.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem

mitchstraten

Bericht door mitchstraten » 23 jun 2015, 22:43

hallo,

ja het probleem is dat ik zelf de ruit geregeld had, dus wel mijn fout -_- .
Maar gelukkig is het opgelost, ik had een DIy ( http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=615032 ) gevonden voor het geval dat de lijm los zal laten. Ik heb het plastick plaatje bij het oude raam er af gehaald en met bison diamant kit vast gezet deze was ultra transparant zoals ze zeiden. en idd hij zit er op en hij doet het weer.

tijdens de eerste keer er op plakken vond ik dat er net te veel belletjes in zaten. ik heb hem er afgehaald en schoongemaakt. of ik al niet genoeg buikpijn had gekregen :'( van die verkeerde ruit brak het plaatje ook nog eens tijdens het schoonmaken. toch maar aan elkaar gelijmd goed schoon gemaakt en terug er op geplakt, helaas met meer belletjes al de eerste keer.
Wat wil nou het geval alle belletjes die er zaten trokken na een half uur weg :! , dus de eerste keer was al prima geweest.

laat ik het er maar op houden dat ik een ervaring rijker ben :whistle: .

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”