Heb deze Mini gekocht na de E46 318i te hebben verkocht, de reden hier voor is vrij simpel, 2 drie series bij huis waar er maar 1 van gebruikt wordt is toch een beetje te veel van het goede. De Mini is met zijn 1050 kg een stuk lichter dan de 318i automaat wat resulteert in een gunstiger verbruik en een lagere wegenbelasting

Met de Mini rij ik iedere dag naar mijn werk en doen we de boodschappen en de 323i touring showroom van mijn 323i wordt nu ingezet voor de familieritjes en vakanties

Ik heb de Mini gekocht met 86dkm op de teller van de 2de eigenaar via een garage hier uit de buurt, het was een beetje een toevalstreffer. Deze Cooper in de kleur "Black-eye purple metallic" is met alle opties, waarvan ik het lederen sportstuur het meest kan waarderen, gewoon een hele leuke auto om te zien en rijdt ook nog eens super gaaf

Na aanschaf heb ik er een nieuwe stuurpomp in laten zetten en gelijk ook maar de originele BMW-accu vervangen voor een nieuwe Varta. Tot nu toe geen problemen gehad..... ben alleen op zoek naar een mooi passend setje 17 inch velgen maar dat valt tot nu toe niet mee, ik ben misschien een beetje te kritisch in de keuze

Paar foto's dan maar hoe de groot uitgevallen kart er nu bij staat

Als iemand nog een goede tip heeft voor velgen die goed onder deze Mini zullen staan.... ik hoor het graag