OBD Mini one.
OBD Mini one.
Welke kabel en software kan ik het beste gebruiken om een mini one uit 2002 uit te lezen.
Ik heb zelf BMW scanner 1.4 maar daar gaat het niet mee lukken, ook met me ELM327 Bluetooth en Torque Pro krijg ik de melding 'geen storing opgeslagen in ECU' terwijl er toch degelijk wel storingen aanwezig zijn.
Ik heb zelf BMW scanner 1.4 maar daar gaat het niet mee lukken, ook met me ELM327 Bluetooth en Torque Pro krijg ik de melding 'geen storing opgeslagen in ECU' terwijl er toch degelijk wel storingen aanwezig zijn.
Re: OBD Mini one.
mijn EML327 icm Torque Pro las inderdaad ook niks uit, BMW Scanner leest wel een aantal dingen, behalve motortechnische (omdat het geen BMW motor is)
Ik probeerde 'm na het ongeluk ook uit te lezen ivm geblokkeerde brandstofpomp, maar kwam helaas niet verder. uiteindelijk de oorzaak wel gevonden.
Ik probeerde 'm na het ongeluk ook uit te lezen ivm geblokkeerde brandstofpomp, maar kwam helaas niet verder. uiteindelijk de oorzaak wel gevonden.
320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
Heb inmiddels vele OBD tools gebruikt, maar geen een leest ABS en AIRBAG uit.
De Airbag, handrem en ABS lampjes branden, maar kom er zo niet achter wat er is.
Met BMW Scanner 1.4 krijg ik de melding hardware not ready op alles !
Het is een Mini cooper one 1.6 90 pk uit 06-2002, iemand nog wat tips.
De Airbag, handrem en ABS lampjes branden, maar kom er zo niet achter wat er is.
Met BMW Scanner 1.4 krijg ik de melding hardware not ready op alles !
Het is een Mini cooper one 1.6 90 pk uit 06-2002, iemand nog wat tips.
-
- Contacteer:
Ga ik proberen gelijk, heb hem inmiddels gevonden
Niks heeft gewerkt om ABS en AIRBAG uit te lezen, de auto gaat 11 mei naar de garage van een kennis van ons om een nieuwe dynamo te monteren die ik besteld had in Duitsland (scheelt een hoop met hier) en daar wordt ie gelijk uitgelezen en indien nodig gerepareerd.
Het is niet onze auto, maar van een vriendin van me vrouw gelukkig heb er al weer te veel tijd ingestopt
Het is niet onze auto, maar van een vriendin van me vrouw gelukkig heb er al weer te veel tijd ingestopt
-
- Contacteer:
Hmm, bij mij geeft ie wel aan dat er een resistant van de airbag bestuurderzijde (deur of stoel?) niet goed is (mijn airbag lampje brand ook)
BMW Scanner overigens.
BMW Scanner overigens.
320i E46 Sedan | Stanced Daily
-
- Contacteer:
- Marcel RSD
INPA al geprobeerd ?
Deze zou het zonder problemen moeten doen.
Deze zou het zonder problemen moeten doen.
Showroom:
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats
Wilde ook voor iemand airbag resetten met INPA maar kon de airbag modules niet lezen.
Motor en transmissie kon ik gewoon wel uitlezen!! De ene module module wel de andere weer niet
Betrof R50 mini
Motor en transmissie kon ik gewoon wel uitlezen!! De ene module module wel de andere weer niet
Betrof R50 mini
F10 N57N
Inmiddels is de Dynamo vervangen en alle lampjes zijn uit