Probleem cd wisselaar

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
Obvious

Probleem cd wisselaar

Bericht door Obvious » 29 jul 2015, 16:40

Sinds vandaag heb ik een Bmw aangeschaft en ik ben dus ook nieuw op dit forum.
Ik ben er erg blij mee maar ik heb een vraagje en benieuwd of iemand mij daarmee kan helpen.

Laat ik zeggen dat ik zeker op het gebied van audio helemaal NIET technisch ben maar ik ben erg benieuwd of er geen simpele oplossing is voor mijn probleem.

Het gaat namelijk over de cd wisselaar van de Bmw 316i uit 2003. Ik heb op internet en ook op deze site al veel gezocht naar een oplossing maar ik word er niet wijzer van. Het zit namelijk zo dat als ik 6 cd's in de wisselaar doe en vervolgens op "Mode" klik ik eerst de melding krijg: Checking discs en vervolgens krijg ik de melding: No discs. En dan maakt het niks uit of je originele cd's of gebrande cd's in de wisselaar doet want bij beide gevallen geeft die aan: No discs. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Of is er iets kapot? Misschien is het van belang om te zeggen dat mijn cd wisselaar in de kofferbak wel zit verwerkt in de bekleding en ik niet weet of ik dus zomaar de hele wisselaar eruit kan trekken.

Mocht dit toch ergens al opgelost zijn mijn excuses dan, maar ik heb het nog niet op internet of op een forum gevonden.

Alvast hartstikke bedankt!

streamline

Re: Probleem cd wisselaar

Bericht door streamline » 31 jul 2015, 11:16

Dan is de lens vies. Je kunt de wisselaar wel openmaken om de lens schoon te maken met alcohol, maar dat is wel een nauwkeurig karweitje.

Obvious

Re: Probleem cd wisselaar

Bericht door Obvious » 31 jul 2015, 12:39

Bedankt voor je reactie. Ik heb gisteren gebeld met de autohandelaar waar ik de auto vandaan heb en die heeft gezegd dat die het voor mij kosteloos wil oplossen aangezien ik de auto net pas heb. Ik denk dat het beter is om op zijn aanbod in te gaan en eerst kijken of hij het op kan lossen. Lukt hem dat niet dan zal ik jouw advies eens uitproberen. Nogmaals bedankt en ik zal je even op de hoogte houden.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”