Sonny uit Gelderland

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
sonny88

Sonny uit Gelderland

Bericht door sonny88 » 03 okt 2015, 13:46

Goedendag allen :zwaai:

Nou, ik ben Sonny, 27 jaar en rijd al BMW vanaf het eerste uur :driving: Mijn eerste BMW was een E34 uit 1990. Deze heb ik ongeveer 3 á 4 jaar met veel plezier gereden. Hierna heb ik nog kort een E36 gereden, maar dit was helaas een miskoop en viel van ellende uit elkaar. Ik was al enige tijd verliefd op de E39, en dit was dan ook mijn volgende auto. Een zilvergrijze E39 520i uit 1996 (maar absoluut geweldige staat!!). Op dit moment rijd ik alweer mijn tweede E39, een zwarte 525i uit 2002 en iets luxere uitvoering.

Op dit moment ben ik al hard aan het nadenken over mijn volgende aankoop. Ik ben er nog niet 100% over uit, maar ik denk dat het een E60 530/535D wordt. :ja:

Vragen zijn welkom!

Hieronder wat foto's van mijn historie :love:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
BMW E39 525i 2002 Automaat

Flos89

Re: Sonny uit Gelderland

Bericht door Flos89 » 03 okt 2015, 15:03

Mooie wagens blijven het de E39's! Heb er zelf ook 2 gehad. Nu pas over op een E61. Bevalt tot nu toe ook goed.

Succes met je zoektocht!

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 03 okt 2015, 15:04

Welkom Sonny,

je hebt een mooie BMW-geschiedenis, een E60 zou een mooie opvolger zijn van dit rijtje :duimen:

als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E39 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

volgende evenement:
25 oktober 5-serie meeting
1 november winterwielen meet & greet
Afbeelding
Volgende evenement:

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 03 okt 2015, 21:04

Welkom hier Sonny !

Yesssss, weer een 5 serie er bij :gekdoen: 5 serie rules ;)

Heel erg mooie E39's zeg ! Heb je ook nog een foto van de E34 ? Is een van mijn favoriete 5-series, schitterende tijdloze modellen.

Een E60 is een mooie opvolger uiteraard ! Al zijn er verscheidene mensen die toch liever de E39 hebben, ook nadat ze een E60 hebben gereden, maar dat is een kwestie van smaak en waar je van houdt, het rijgedrag verschillen ze wel in.

Verder nodig ik je bij deze meteen maar even uit voor de eerste kleine 5 serie meeting op 25 oktober aanstaande, kijk maar even in dit topic voor meer info en eventueel aanmelden.

Verder wens ik je natuurlijk veel succes in je keuze en eventuele zoektocht :duim:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”