Velgen keuze 330i
-
Mac
Re: Velgen keuze 330i
en en en en en en en en en en en???????????????? Wat is het geworden??????
Ik hou gewoon mijn 68M, maar ik ben wel half een beetje op zoek naar vette 18 inch!Mac schreef:en en en en en en en en en en en???????????????? Wat is het geworden??????
1. OEM MV72farl schreef:Ik hou gewoon mijn 68M, maar ik ben wel half een beetje op zoek naar vette 18 inch!
2. OEM M135
3. Leuke BBS'jes
4. CSL Replica's (velocity)
www. M3 register .nl
1. OEM MV72, wel mooi maar niet echt mijn ding en verschrikkelijk lastig schoonmaken volgens mijBertusE46 schreef:1. OEM MV72farl schreef:Ik hou gewoon mijn 68M, maar ik ben wel half een beetje op zoek naar vette 18 inch!
2. OEM M135
3. Leuke BBS'jes
4. CSL Replica's (velocity)
2. OEM MV135, ook wel mooi, maar wat oud, ze doen me niet zoveel meer
3. Leuke BBS'jes, vooral de RX en RS-GT :~ :~
4. CSL Replica's (velocity), ook erg vet, maar vanaf de zijkant vind ik de golf erin niet zo mooi
Dus... als iemand nog meer tips heeft...
-
Mac
Zelf vind ik style 162 heel erg mooi. Ik heb alleen geen idee of die ook mooi zouden staan onder jouw wagen: Zwart en sedan... Iemand die dit kan sjoppen???
- Spoiler: Laat zien
Bedankt voor de tip, maar ik vind ze iets te clean. Mag van mij wel wat spannender. (h)Mac schreef:Zelf vind ik style 162 heel erg mooi. Ik heb alleen geen idee of die ook mooi zouden staan onder jouw wagen: Zwart en sedan... Iemand die dit kan sjoppen???
- Spoiler: Laat zien
Deze vind ik persoonlijk erg mooi. De tweede zijn alleen wat te prijzig!
BBS RX

BBS RS-GT

BBS RX

BBS RS-GT

-
Mac
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, past wat beter bij een touring (zijn vaak iets 'burgerlijker'
)
Wat dan mooi is en spannend... :? Wat vind je van M5 velgen?
Wat dan mooi is en spannend... :? Wat vind je van M5 velgen?
Dat is een erg mooie velg, maar mij iets te "pimpie". Ik vind de dikke rand/velg niet zo mooi en hij heeft nog meer spaken dan de RX en RS-GT en is dus nog lastiger schoon te maken!330dM schreef:BBS LM?
Toch bedankt voor de suggestie!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
En onderstaand?

De site http://www.reifen.com heeft de optie de velgen virtueel te monteren, dus vandaar dat het een beetje crappie gesjopt is.

De site http://www.reifen.com heeft de optie de velgen virtueel te monteren, dus vandaar dat het een beetje crappie gesjopt is.
DPE?
Ik zou voor een set BBS CH gaan, vooral op een donkere E46 = :~
Ik zou voor een set BBS CH gaan, vooral op een donkere E46 = :~
Neuh, die is mij te druk en de spaken zitten te dicht op elkaar. Ook jij bedankt voor het meedenken!bjornc schreef:En onderstaand?
Nee, ik vind de RX en RS-GT veel mooier.Dnl schreef: Ik zou voor een set BBS CH gaan, vooral op een donkere E46 = :~
RX vind ik nog al redelijk std. Maar smaken verschillen
..
Maar welke velgen lijkt je zelf de moeite waard? Behalve de BBS?
Buiten de BBS zou ik het eigenlijk niet weten. Misschien heb ik alteveel daar mijn zinnen opgezet.Dnl schreef:RX vind ik nog al redelijk std. Maar smaken verschillen..