wilco75 E46 320D touring

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
wilco75

wilco75 E46 320D touring

Bericht door wilco75 » 13 dec 2015, 08:19

Allen,
Na vele jaren een lease auto gereden te hebben is de tijd aangebroken dat ik op zoek moest naar een eigen auto.
Een wens van vele jaren ging eindelijk in vervulling namelijk een eigen onderneming starten (ZZP) en een auto die ik al jaren op mijn verlanglijst heb staan.
Mijn aanschaf is dan een 320D uit 2002 met 273.000 km op de teller en dealer onderhouden het gevoel van de eerste rit was heerlijk en an wat pingelen over de prijs ging ik met een tevreden gevoel weg, maandag 21-12 ga ik de auto ophalen (dit vanwege het inleveren van de lease auto en ruimte gebrek) en hoop er dan vele KM. mee te kunnen rijden.
Het eerste wat op de agenda staat is een grote beurt wat ik zelf wil doen, ik hoop dan ook op dit forum technische support te krijgen aangezien BMW wat anders in elkaar steekt dan de doorsnee autos.

Met vriendelijke groet,
Wilco

Quadrantz

Re: wilco75 E46 320D touring

Bericht door Quadrantz » 13 dec 2015, 09:03

Welkom Wilco!

Foto's van je 320D zien we hier graag :).

Hiervoor had ik ook een E46 320D touring uit 2001 (FL), erg fijne auto's! Check wel even of de swirlflaps (wevelkleppen) verwijderd zijn, die zijn funest voor je motor (zoek op het forum maar even).

Veel plezier met je bimmer! :duim:

Kevin

Bericht door Kevin » 13 dec 2015, 11:29

Welkom op het forum Wilco,

En gefeliciteerd met het bereiken van jouw droom.
Ik hoop snel wat mooie foto's van je wagen hier te zien!
Voor zowel technische als andere vragen ben je hier zeker aan het juiste adres. Rechts boven van het forum vind je de zoek functie waar je allereerst kunt kijken als je vragen hebt. Mocht je niks kunnen vinden kun je altijd nog je eigen topic aanmaken en op deze manier aan je antwoord komen!
Ik hoop dat je het hier naar je zin hebt, voor vragen kun je ons altijd benaderen!

Heel veel plezier toegewenst met je nieuwe wagen!
En misschien tot ziens op een van onze meetings!
.
Afbeelding

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 14 dec 2015, 08:47

Welkom hier Wilco !

Genoeg info hier op het forum :duim:

Was er al om fotootjes gevraagd ? :whistle:

Maak eventueel ook gerust een showroom aan voor je wagen, altijd leuk voor jezelf en voor anderen ;)

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe :duim:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”