aankoop advies/ specifieke problemen.

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
bocaj

aankoop advies/ specifieke problemen.

Bericht door bocaj » 15 dec 2015, 18:01

Hallo luitjes.
Ik ben nu nog Mercedes rijder, de E klasse uit 2002, die veel problemen als roest geeft, en wat andere zaken die bij mijn kilometerstand echt nog niet stuk mogen gaan (cardan bij 200K) :( :( . Hierdoor ben ik mijn vertrouwen kwijt in het ster merk.
Nu moet de benz echt weg, en ben op zoek naar een 5 serie benzine automaat station.
Voorkeur is een 525i/523i/ of misschien de 4 cylinder 520i.
Bouwjaar waarnaar ik zoek is 2008/2009, maar als het prijstechnisch veel euries scheelt is 2005/2006 ook een optie.

Maar nu dus waar het in dit topic om gaat, zijn er specifieke problemen bekent van de 5 serie.
Ik heb nu al wat forums doorgelezen en vind regelmatig automaat problemen, achterklep problemen (water), schuifdak problemen (water), bobine problemen, accu kabel problemen.
Kunnen jullie mij op weg helpen? Alvast bedankt voor jullie tijd.

Mvg Jaap.

Degids

Re: aankoop advies/ specifieke problemen.

Bericht door Degids » 15 dec 2015, 19:47

De BMW 5 heeft een stuk meer problemen dan de S210 kan ik je vertellen! Maar dat roestprobleem is wel een heel groot probleem inderdaad. Als je die W/S210 niet droog kan stallen, dan is het eigenlijk niet te doen.

Maar goed, BMW 5: Automaatbak problemen eigenlijk alleen bij de dikke diesels. Probleem wat je nog niet had genoemd is vanos probleem.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Techniek”