Krijg ik mijn deur ooit nog open?
Krijg ik mijn deur ooit nog open?
Hoi BMW Liefhebbers,
Ik heb even een probleem:
Mijn deur gaat alleen nog met de afstandsbediening (sleutel) open en dicht, nu denk je vast "prima opgelost" maar stel dat de batterij leeg is, dan heb ik een probleem.
De deur gaat namelijk niet open met mijn sleutel (erin steken en draaien), en dan jaaaaa, dat is vast het mechanisme in de hendel, dat gebeurd vaker, dat dacht ik ook! Imbus erbij en losgehaald, maar deze werkt prima..
Het probleem is dus, het mechanisme sluit nergens op aan?? Zit in een lege deur??
Huh??
Wie kan mij hier verder mee helpen. Tips, informatie etc.
Ik heb wel is gelezen dat wanneer het alarm erop staat dat hij dan in beveiligingsmode kan schieten wanneer je hem probeert open te breken en via de kofferbak naar binnen gaat?
Alvast bedankt!!
Ik heb even een probleem:
Mijn deur gaat alleen nog met de afstandsbediening (sleutel) open en dicht, nu denk je vast "prima opgelost" maar stel dat de batterij leeg is, dan heb ik een probleem.
De deur gaat namelijk niet open met mijn sleutel (erin steken en draaien), en dan jaaaaa, dat is vast het mechanisme in de hendel, dat gebeurd vaker, dat dacht ik ook! Imbus erbij en losgehaald, maar deze werkt prima..
Het probleem is dus, het mechanisme sluit nergens op aan?? Zit in een lege deur??
Huh??
Wie kan mij hier verder mee helpen. Tips, informatie etc.
Ik heb wel is gelezen dat wanneer het alarm erop staat dat hij dan in beveiligingsmode kan schieten wanneer je hem probeert open te breken en via de kofferbak naar binnen gaat?
Alvast bedankt!!
Re: Krijg ik mijn deur ooit nog open?
Heb je de deur aan de andere kant al eens geprobeerd? Vaak zie je dat na schade de herstellers te lui zijn om het mechanisme goed om te bouwen waardoor het dus niet meer werkt. Mogelijk werkt het slot via de andere deur wel nog?
Ehhh, aan de andere kant zit geen slotgat?
dat doen alle e46's , alleen als bijv de accu van je auto leeg is sta je wel mooi voor l*l
Probeer je kofferbak slot eens?
anyway, ik zou het persoonlijk wel zsm fixen, lijkt me toch een rustiger gevoel
Probeer je kofferbak slot eens?
anyway, ik zou het persoonlijk wel zsm fixen, lijkt me toch een rustiger gevoel
E46 320D sedan
E36 328I cabrio
Ik heb maar 1 sleutel. En alleen in de rijders kant heb ik een slot in het deur.
Deze gaat niet open met sleutel.
Kofferbak gaat wel gewoon open met de sleutel.
Iemand enig idee??
Iemand enig idee??
-
matheeuwissen
- Contacteer:
Ik zou toch je deurpaneel er eens afhalen. Waarschijnlijk is er iets los of afgebroken bij je slot.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
gelukkig kan je wel altijd nog je accu opladen als die leeg is! als je accu achterin zit tenminstetimctimc schreef:Ik heb maar 1 sleutel. En alleen in de rijders kant heb ik een slot in het deur.
Iemand enig idee??
Lijkt me vrij simpel, zeer snel laten maken, sleutel erbij bestellen voor dat je echt een probleem hebt.......
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
Het bleek mijn binnenslot te zijn. Oude dealer heeft er gewoon een verkeerd binnen slot ingezet waar geen sleutel in past...
Meteen een reserve sleutel laten maken.
En meteen 3/4 defecte parkeersensoren laten vervangen (wat een geld..)
Gr.
Meteen een reserve sleutel laten maken.
En meteen 3/4 defecte parkeersensoren laten vervangen (wat een geld..)
Gr.