Hazet is zeker aan te raden ik heb bijna alles van dat merk! Kost wat maar dan heb je ook wat plus levenslange garantie! Heb al 1 ratel kapot gedraait maar dat was mijn eigen schuld kreeg zo een nieuwe mee bij de gereedschap boer hier in de omgeving!
Verder zou ik als ik jou was niet bezuinigen op je gereedschap aangezien je dat bouwmarkt rommel zo kapot draait en het levens gevaarlijk spul is bijna mijn vinger kwijt geweest door een doorschietende gamma ratel tussen een scherp stuk metaal en het uit einde van het handvat, het duurdere spul gaat meestal heel lang mee, kijk eens rondt op marktplaats genoeg mooie gebruikte Hazet setjes te vinden voor een leuke prijs zo heb ik 2 maanden geleden een set op de kop getikt voor een vriend van me was ongeveer 200 euro kwijt voor een goede hazet doppen set en 2 moment sleutels, ik heb het zelf destijds nieuw gekocht en heb het al bijna 10 jaar in mijn bezit werkt allemaal nog prima na heel wat auto's en brommers er mee gerepareerd te hebben.
Zelf heb ik 3 moment sleutels van hazet zitten allemaal zo rondt de 150/300 euro de stuk nieuw als je ze los haalt je hebt ook setjes maar geen idee wat dat kost tegenwoordig , mijn vader is daarin tegen weer heel erg te spreken over Gedore stukken goedkoper je hebt ze al nieuw vanaf 110 euro ongeveer correct me if iam wrong!
Krik heb ik van het merk omega past ook goed onder erg lage auto's minimale hoogte van die mij is 80mm niet bepaald goedkoop zag hem online op google staan voor 229€ gister , maar is echt een prima ding en die heb ik al inmiddels een jaar of 7 en heb er sirieus veel auto's mee opgekrikt en dat ding is nog steeds niet lek.
Ik bestel overigens zelf niks online dus daar kan ik je niet mee helpen, loop gewoon eens een gereedschap store binnen die kunnen je vaak heel goed het verschil vertellen tussen bepaalde merken ook hebben die vaak leuke aanbiedingen, ik ga zelf altijd naar de gereedschap leverancier hier in eindhoven waar je overigens ook kan kopen zonder kvk inschrijving, ik zie het spul toch persoonlijk liever met mijn eigen ogen en dat ik de kwaliteit kan voelen met mijn handen

, prijzen kunnen wel iets schelen online.
Succes met het zoeken van goed gereedschap
Greets,
Bamiee