Paulusss 540i Touring E39

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Paulusss

Paulusss 540i Touring E39

Bericht door Paulusss » 18 mei 2016, 19:06

In 2014 had ik me netjes voorgesteld na aanschaf van een nette e46 viewtopic.php?f=698&t=42085
maar deze had ik na een jaar weer verkocht en toen ook even niet meer op het forum geweest. Even een jaartje in een volvo s80 t6 gereden maar zoals in mijn eerste voorstel topic was ik stiekem altijd wel aan het kijken naar een 540i..... en die heb ik nu gevonden dus even netjes een her-voorstel ronde :-)

Ik heb een 540i gekocht van 2000, automaat, een vracht kilometers (344...) maar nog super netjes. Harde stoelen, harde vering en geen rammeltje in de auto.
Geen deuken of deukjes op een kleine vouw in de achter portier (bijna onzichtbaar) en wat gebruikelijke steenslag en gebruikers sporen.
Ik heb hem net een weekje maar snap nog steeds niet dat een auto van dit bouwjaar met die km stand nog ZO VERDOMD GOED kan rijden. Ik wacht nog steeds op het addertje onder het gras;-)

Hierbij uiteraard een foto, zal binnenkort nog eens wat meer foto's maken.

Heb de achterlichten en de zij knippers iets getint voor een sjieker uiterlijk.
Eerst volgende klus zullen de remschijven zijn want die zijn helaas iets kromgetrokken en het display van de km teller repareren. Wellicht ook nog een andere einddemper maken/kopen maar hier wil ik me even goed in verdiepen omdat ik op YouTube de meeste een blikkerig geluid eruit hoor persen.
In principe doe ik alles zelf, heb van de Volvo s80 eigenhandig de automatische bak een deel revisie gegeven dus een uitdaging ga ik niet uit de weg :gek:

Groeten Paul
Laatst gewijzigd door Leen op 22 feb 2020, 00:30, 9 keer totaal gewijzigd.
Reden: niet werkende link(s) verwijderd.

Paulusss

Re: Paulusss 540i

Bericht door Paulusss » 18 mei 2016, 19:17

.
Laatst gewijzigd door Leen op 22 feb 2020, 00:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: niet werkende link(s) verwijderd.

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”