Guino weer terug nu met een E46 325i Cabrio
- Whitebeemercoupe
Guino weer terug nu met een E46 325i Cabrio
Heej mensen. Ik ben weer even weggeweest maar ben weer terug op het forum. Wel zo netjes mezelf weer even te presenteren.
Ben Guino Koch wonende momenteel in België maar vanaf juli weer in NL. 34 jaar en helemaal BMW liefhebber.
De meeste hier van toen zullen me nog wel kennen van mijn mooie e36 coupe's en cabriolet. wit / estorile blauw / zwart.
In mijn afwezigheid verschillende beemers gehad en weer verkocht. waaronder e46 compact 2002 e46 323 sedan. e38 740i
e90 325d ac schnitzer van 2007.
Die laatste heeft plaats moeten maken voor een e46 325 cabriolet.
waar ik m'n creativiteit weer op los kan laten kwa Duitse stijl tuning.
Zal morgen even wat foto's posten van mijn vorige beemers om wat geheugens op te frissen en natuurlijk van m'n nieuwe aanwinst.
Hoop weer genoeg info te kunnen krijgen hier en maby ook te geven!!!
see you later!!!
greetz Guino
Ben Guino Koch wonende momenteel in België maar vanaf juli weer in NL. 34 jaar en helemaal BMW liefhebber.
De meeste hier van toen zullen me nog wel kennen van mijn mooie e36 coupe's en cabriolet. wit / estorile blauw / zwart.
In mijn afwezigheid verschillende beemers gehad en weer verkocht. waaronder e46 compact 2002 e46 323 sedan. e38 740i
e90 325d ac schnitzer van 2007.
Die laatste heeft plaats moeten maken voor een e46 325 cabriolet.
waar ik m'n creativiteit weer op los kan laten kwa Duitse stijl tuning.
Zal morgen even wat foto's posten van mijn vorige beemers om wat geheugens op te frissen en natuurlijk van m'n nieuwe aanwinst.
Hoop weer genoeg info te kunnen krijgen hier en maby ook te geven!!!
see you later!!!
greetz Guino
- Whitebeemercoupe
bij deze een greep uit m'n verleden :)
BMW 325 cabrio van 86' rieger.
BMW 325 cabrio Mtech II
BMW e36 318is coupe.
BMW 325i coupe volledig m3.
BMW 325i coupe volledig m3 en plaatwerk helemaal opnieuw hersteld en gespoten in alpine weise II
BMW 325i cabrio compleet m3 met bbs pitlane opnieuw hersteld.
BMW 320d bj 2004. 6bak. later nog compleet Mtech uitgevoerd.
BMW e46 323i
BMW 740i
BMW 325d 2007 ac schnitzer.
En als laatste m'n huidige badkuip.
Meer hierover in een ander topic over hoe en wat en wat er nog aan staat te komen. Een geslepen diamant wat naar mijn mening iets ruwer kan
weet zeker dat mensen hier een aantal van deze beemers zullen herkennen. is het niet via mij op het forum dan wel van iemand anders wat ze naar mij heeft gehad.
grtz Guino
grtz
Re: wederom opnieuw voorstellen.
Wederom welkom en een mooie historie heb je zeg! Maar voor mij springt de huidige er wel uit! Ik zou alleen de velgen nog veranderen, maar verder lekker zo laten eigenlijk...
Desalniettemin, heel veel plezier (terug) op het forum en voor vragen, opmerkingen en/of suggesties kun je altijd bij één van de leden van het BimmerPortal Team terecht!
Desalniettemin, heel veel plezier (terug) op het forum en voor vragen, opmerkingen en/of suggesties kun je altijd bij één van de leden van het BimmerPortal Team terecht!
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
- Whitebeemercoupe
Dankjewel Jeremy.
idd velgen staan al te koop en heb al een setje nieuwe liggen. 5 serie setje 8,5 en 10j et18.
spatborden worden over 2 weken bewerkt. dat beloofd wat al zeg ik het zelf
greetz
idd velgen staan al te koop en heb al een setje nieuwe liggen. 5 serie setje 8,5 en 10j et18.
spatborden worden over 2 weken bewerkt. dat beloofd wat al zeg ik het zelf
greetz
Damn dat zijn flink wat bimmers!
Heb zelf ook een 320D E46 Touring M-tech II gehad, erg mooie/fijne auto!
Je huidige is ook zeker dik, veel plezier hier en met de bimmer
Heb zelf ook een 320D E46 Touring M-tech II gehad, erg mooie/fijne auto!
Je huidige is ook zeker dik, veel plezier hier en met de bimmer
- mieske90
- BimmerPortal Team
Re: Guino weer terug nu met een E46 325i Cabrio
Welkom terug Guino,
Die AC schnitzer zag er ook niet verkeert uit.
Maar je laatste is ook zeker de moeite waard
als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
PS ik heb je topic-naam gewijzigd om het overzicht te bewaren.
Die AC schnitzer zag er ook niet verkeert uit.
Maar je laatste is ook zeker de moeite waard
als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
PS ik heb je topic-naam gewijzigd om het overzicht te bewaren.
- Whitebeemercoupe
Re: Guino weer terug nu met een E46 325i Cabrio
Dankjewel Mieske90. Ja ga binnenkort weer van België terug naar Nederland. Een stuk korter bij het werk. Betekend dus... Exit Diesel. Helaas. was een bommetje