Heb na een tijdje wikken en wegen toch besloten dat mijn 525 DA (02" lifestyle edition) en mijn 320 CI (coupe 99" executive) de deur uit gaan.
Had de 5 serie van mijn ouders overgekocht nadat ze een E60 gekocht hadden, en heb toch besloten dat ik niet genoeg KM's maak voor een diesel (wegenbelasing E380,- p. kwartaal) .
En ik ben zelf helemaal weg van het Coupe model E46 en die mag ook weg, aangezien ik nog gekker ben op cabrio's hehe
Oftewel de 5 serie en de E46 coupe gaan in de verkoop en in plaats daarvan moet een leuke (NETTE !!!) E46 cabrio voor in de plaats komen het liefst bouwjaar 2001 02" of 2003 (maar denk dat 03" niet haalbaar is financieel tenzij het een schadewagen is)
Het wordt trouwens een 320 of 323 of 325 benzine en er moet een automaatbak aan hangen...
Mijn vraag aan jullie luidt zijn er bepaalde "kinderziektes" of andere puntjes waar je op moet letten als je een E46 cabrio gaat kopen? ik ken inmiddels de E46 coupe en de E46 als model erg goed dus heb eig alleen maar tips nodig over de M54 motor en over het cabrio "gedeelte" van de wagen.
Daarnaast wou ik ook even vragen of iemand wellicht een goede plek kent behalve mobile.de en autoscout24.de .
(wel in duitsland A.U.b) het mag ook een Schadewagen zijn dus als iemand een goede plek weet , bertus wellicht ?? heheh
(gezien zijn recentelijke cabrio aankoop)
Alle tips , opmerkingen, en commetaar is welkom .
Vuurt u maar raak !