Ombouw bmw f11 m pakket

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
SimonBimmer

Ombouw bmw f11 m pakket

Bericht door SimonBimmer » 31 jul 2016, 23:15

Hallo,

Ik heb een BMW 525DAS XDRIVE F11 van het bouwjaar 02/2012

Momenteel heb ik de standaard bumpers op de wagen zitten. Maar ik zou graag de ombouw naar een M pakket willen doen. Maar eentje van het jaar 2014 met de mistlichten in het midden. dus de Lci versie. Nu was mijn vraag of deze bumpers zouden passen op mijn huidige BMW..
Heb al heel het internet afgezocht, maar nergens vind ik het gepaste antwoord p mijn vraag, nu had ik gehoopt dat ik via hier iemand zou vinden die me daar een geldig antwoord op zou kunnen geven. Zelf vind ik dat er niet veel verschil zit tussen de vorige versie m pakket en de lci m pakket.
Hieronder zit u een foto van een lci m voorbumper.

Afbeelding

groeten
Laatst gewijzigd door SimonBimmer op 02 aug 2016, 10:51, 4 keer totaal gewijzigd.

bmw530i

Re: Ombouw bmw f11 m pakket

Bericht door bmw530i » 01 aug 2016, 23:13

Ik denk wel dat het gaat passen, enigste wat je zou moeten vergelijken zijn de bumpersteunen en bumperbalk pdc sensoren luchtsluizen en de rest van de aanbouw delen.
Maar waarom zoveel moeite voor twee roosters?
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d

SimonBimmer

Bericht door SimonBimmer » 02 aug 2016, 10:33

bmw530i schreef:Ik denk wel dat het gaat passen, enigste wat je zou moeten vergelijken zijn de bumpersteunen en bumperbalk pdc sensoren luchtsluizen en de rest van de aanbouw delen.
Maar waarom zoveel moeite voor twee roosters?

Heb het ondertussen gevraagd aan een medewerker van bmw zelf en die heeft me verteld dat het perfect lukt en er verder niets meer aan de wagen moet vervangen worden. Bunperbalk en steun blijven 't zelfde. sensoren blijven ook 't zelfde..

bmw530i

Bericht door bmw530i » 02 aug 2016, 16:02

Oke dat valt dan mee bij de e60 heb ik die ombouw ook een keer gedaan en er was echt veel verschil in dingen.
Ga je de rest van de auto ook facelift maken, spiegels, lampen voor en achter zijknipperlichten, grill?
Persoonlijk vind ik de pre facelift met de mistlampen in de hoeken mooier kijkt hij wat breder er kunnen ook kappen in van de 550d m.
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d

SimonBimmer

Bericht door SimonBimmer » 21 dec 2016, 19:21

bmw530i schreef:Oke dat valt dan mee bij de e60 heb ik die ombouw ook een keer gedaan en er was echt veel verschil in dingen.
Ga je de rest van de auto ook facelift maken, spiegels, lampen voor en achter zijknipperlichten, grill?
Persoonlijk vind ik de pre facelift met de mistlampen in de hoeken mooier kijkt hij wat breder er kunnen ook kappen in van de 550d m.

Ja de rest is nu ook al volledig omgebouwd, dus achterbumper en zij skirts zijn allemaal M pakket nu. Ik vind 't persoonlijk wel iets hebben dat de mistluchten nu in 't midden zitten, geeft wel iets speciaal. Heb wel gekozen voor led mistlichten en heb 't zo gedaan dat ze ook automatisch bij avond aanschieten met de koplampen als de wagen word ontgrendeld... Binnenkort steek ik er een M5 look uitlaten op zoals de f10 maar dan op een f11...

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (F07 / F10 / F11) Styling”