Dimlicht doet het niet
Dimlicht doet het niet
Hallo Allemaal,
Mijn rechter dimlicht doet het niet, ook na het twee keer vervangen van het lampje geen resultaat. Stadslicht en kniperlicht doen het rechts wel beide.
Iemand een idee waar ik nog meer kan kijken?
Alvast bedankt, gr Jules
Mijn rechter dimlicht doet het niet, ook na het twee keer vervangen van het lampje geen resultaat. Stadslicht en kniperlicht doen het rechts wel beide.
Iemand een idee waar ik nog meer kan kijken?
Alvast bedankt, gr Jules
Re: Dimlicht doet het niet
Ik heb de multimeter even uit de kast getrokken, Lampje krijgt gewoon massa en stroom. Alleen krijgt het lampje maar 8,5 volt. Heb alles zekeringen na gekeken ook niks kunnen vinden.
Ik lees op internet dat het wellicht het light controle module is, iemand hiermee ervaring?
Thanks Jules
Ik lees op internet dat het wellicht het light controle module is, iemand hiermee ervaring?
Thanks Jules
-
Zeevang
Je bedoeld gewoon de module met de schakelaar erop?
Dat kan ook, ff proberen met andere.
Heb het ook wel is gehad, weet niet meer wat precies (d8 mistlamp achter) maar is destijds ook vervangen voor apk
Dat kan ook, ff proberen met andere.
Heb het ook wel is gehad, weet niet meer wat precies (d8 mistlamp achter) maar is destijds ook vervangen voor apk
Meet de spanning eens als het lampje eruit is.
Heb je dan 12v dan heb je ergens een slechte connector waar een gedeelte van de spanning gaat over staan.
Je kan dus ook over iedere connector meten met het lampje erin.
Heb je nu ergens een spanning over staan van meer dan ongeveer 0.3v, dan is dit een slechte verbinding.
Veel geluk met zoeken.
Heb je dan 12v dan heb je ergens een slechte connector waar een gedeelte van de spanning gaat over staan.
Je kan dus ook over iedere connector meten met het lampje erin.
Heb je nu ergens een spanning over staan van meer dan ongeveer 0.3v, dan is dit een slechte verbinding.
Veel geluk met zoeken.
Ook 8,5 volt had ik idd ook al gedaan. Ben toch bang dat het de LCM is. Spanning van 8,5 volt blijft er ook op staan als ik de sleutel uit contact haal en de lichten uit doe, beetje vreemd.
Waarschijnlijk wordt de massa geschakeld.
Hierdoor kan het zijn er een spanning op blijft staan.
Ik zou toch kijken of er ergens een slechte connector is.
Hierdoor kan het zijn er een spanning op blijft staan.
Ik zou toch kijken of er ergens een slechte connector is.