zo. hele tijd geleden toen ik iets gepost had.
Beste wensen en die troep hebben we gehad.
Auto woensdag naar Vierlingsbeek geweest. Donderdagavond opgehaald nadat de leenauto wat kuren kreeg.
- Raamrubbers portier zijn vervangen
- olie en bijbehorende filter vervangen
- stabistang had een los rubber, vastgemaakt.
- luchtfilter en bougies vervangen(bougies zijn Titans geworden, die dingen lichten alles verdomd goed door.)
inmiddels tanken we ook E10. verbruik is gelijk gebleven tot een beetje gestegen. dit laatste is te wijten aan zere linkerknie en pijnlijke rechtervoet dus ter compensatie drukken we soms even door
nadat we vandaag nog t een en ander afgehandeld hadden(avonds om 22:00 uur ben ik niet meer helder na een lange dienst), heb ik nog geïnformeerd naar mooie heldere glazen voor de E36. echter kreeg ik Angels Eyes met Xenon mee, mits de oude teruggebracht worden. prima!
morgen of zondag ff die lampen erin bakken, hopen dat t werkt(elke keer mislukt toch nog iets)
Ik had nog wel kennis gemaakt met oostblokmanieren van mensen door de vangrail heen drukken.
dus dat zal ook nog een keer gefixt moeten worden. her en der uitdeuken, schuren, plamuren, schuren, plamuren, primeren, schoonmaken/ontvetten, lakken, schuren, lakken, schuren, blanke lak, schuren, blanke lak, licht opschuren en opppoetsen.
ik doe voor de hobby ook vrachtwagens poetsen:
mochten er nog opmerkingen zijn of vragen of iemand heeft nog iets liggen, dan hoor ik dat graag.