Inmiddels heb ik besloten om voor een 325D of 330D vanaf 2009 te gaan. Ik ben al weken aan het rondkijken en de opties aan het bestuderen maar van sommige opties heb ik geen idee wat ze precies inhouden.
De opties die ik belangrijk vind zijn een sportonderstel, sportstoelen liefst leder of half, sportpakket en xenon verlichting.
Opties als cruise control en climate zijn tegenwoordig volgens mij redelijk standaard.
Als ik deze 4 opties aanvink op autoscout krijg ik in heel europa maar 8 zoekresultaten.
Kan het zijn dat het sportpakket al een sportonderstel heeft? Of sportstoelen.
En wat houd het sportpakket precies in?
Stel ik schaf een auto aan zonder sportonderstel, is het dan kwestie van de schokbrekers met veren vervangen of komt er meer bij kijken?
Angel eyes komt ook niet veel voor bij de e90?
Verder nog opties die jullie abosluut aan of af raden?
Vragen over opties e9x
- Giovanni-21
Re: Vragen over opties e9x
Bij de E90 vanaf bj 2009 (LCI) zitten er standaard Angel Eyes in de lampen. Dit zal je echter vrijwel niet vinden adhv zoektermen.
Vergis je niet met cruise control, deze zit er niet standaard op.
Denk dat het zoeken op autoscout met het aanvinken van de opties lastig is, omdat je hier sterk afhankelijk bent hoe goed iemand zo een advertentie invult. Sportpakket heet bij BMW bijv. M-pakket of M Aerodynamica pakket.
Zou voorstellen om te filteren op de harde eisen: carosserie, motortype, aut/handg, km stand, prijs.. en dan in de resultaten bladeren.
Ik zou persoonlijk zeker voor de sportstoelen gaan, schuifdakje en voor een versie met navigatie prof.
Vergis je niet met cruise control, deze zit er niet standaard op.
Denk dat het zoeken op autoscout met het aanvinken van de opties lastig is, omdat je hier sterk afhankelijk bent hoe goed iemand zo een advertentie invult. Sportpakket heet bij BMW bijv. M-pakket of M Aerodynamica pakket.
Zou voorstellen om te filteren op de harde eisen: carosserie, motortype, aut/handg, km stand, prijs.. en dan in de resultaten bladeren.
Ik zou persoonlijk zeker voor de sportstoelen gaan, schuifdakje en voor een versie met navigatie prof.
-
Bullitt RS
Thanks voor de tips !
Sportstoelen staat idd op het verlanglijstje, liefst met stoelverwarming maar dat is een luxe probleem haha.
Panoramadak is idd ook niet verkeerd. Staat op de extra wishlist.
Over het sportpakket, het is niet zo dat sportstoelen daar standaard bijhoren en een sportonderstel?
Sportonderstel wil ik er wel graag onder hebben, maar dit is niet meer als een set veren dacht ik dus ook later toe te passen?
Sportstoelen staat idd op het verlanglijstje, liefst met stoelverwarming maar dat is een luxe probleem haha.
Panoramadak is idd ook niet verkeerd. Staat op de extra wishlist.
Over het sportpakket, het is niet zo dat sportstoelen daar standaard bijhoren en een sportonderstel?
Sportonderstel wil ik er wel graag onder hebben, maar dit is niet meer als een set veren dacht ik dus ook later toe te passen?
- Giovanni-21
Haha, ja als je lederen sportstoelen neemt is stoelverwarming wel een must hoor...
Over het pakket.. als het af-fabriek is, omvat het idd wel de m-bumper kit, sportstoelen en m-onderstel.
Maar men kon ook gekozen hebben (of achteraf) voor alleen de m-bumper kit of alleen een sport onderstel.
Alles hiervan kan achteraf ook gedaan worden, echter alles heeft een prijs..
Over het pakket.. als het af-fabriek is, omvat het idd wel de m-bumper kit, sportstoelen en m-onderstel.
Maar men kon ook gekozen hebben (of achteraf) voor alleen de m-bumper kit of alleen een sport onderstel.
Alles hiervan kan achteraf ook gedaan worden, echter alles heeft een prijs..
-
Purm
hoi
als cruise control er niet op zit is meestal een geïmporteerde uit Duitsland.
sportonderstel is niet zo spannend, gaat alleen om veer en demper, dus ook makkelijk naderhand te doen door bv instelbare sets (schroefsets) heb je nog meer keus qua hoogte en nog beter is met verstelbare demping.
als cruise control er niet op zit is meestal een geïmporteerde uit Duitsland.
sportonderstel is niet zo spannend, gaat alleen om veer en demper, dus ook makkelijk naderhand te doen door bv instelbare sets (schroefsets) heb je nog meer keus qua hoogte en nog beter is met verstelbare demping.