Foutcode uitlezen

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
johnvgent

Foutcode uitlezen

Bericht door johnvgent » 01 jul 2017, 16:56

Goedemiddag,

Sinds een korte tijd brand het motormanagement lampje maar ik merk niks aan me auto. Het jammere is alleen zodra ik de fout code wil uitlezen verdwijnt het lampje en de code. Ik dacht zelf dat ik aan mijn apparatuur lag maar de garage heeft het zelfde probleem. Zodra je de apparatuur eraan hangt om de code uit te lezen is de code weg en ook de voorgaande code's die die zelf op hoort te slaan zijn weg. :s

Weet iemand hier een oplossing voor??

Alvast bedankt!

stefans

Re: Foutcode uitlezen

Bericht door stefans » 01 jul 2017, 19:19

Het lijkt erop dat er twee keer achter elkaar de code is gewist door een bedienings fout, alleen is dit niet waarschijnlijk.
Voor de rest weet ik het ook niet.

johnvgent

Bericht door johnvgent » 23 jul 2017, 14:53

Het lijkt me niet dat de bmw garage het fout doet. niemand die dot probleem ook heeft gehad of herkent??

Jeffreyjack

Bericht door Jeffreyjack » 23 jul 2017, 17:22

Goede avond ,

Ik heb ook een raar probleem , ik had laatste onderweg van me werk naar huis een probleem .
De temperatuur meter schoot omhoog in een keer en toen ik bij een tankstation stopte wilde
Mijn auto niet meer starten hierbij geen motormanagent lampje later de anwb erbij en die vond
Dit ook vreemd nu bleek dat de stekker van de luchtmassameter los zat probleem verholpen maar
De meter staat vandaag de dag nog in het rood en geen motor lampje te zien heel vreemd ik heb
Zelf een obd2 scanner en ik kan niet met de auto comuniceren en de anwb weer wel maar ik kan
Wel met de auto van mijn vrouw uitlezen dus aan het apparaat ligt het niet het is mij een raadsel.
Ik heb het lampje in het dashboard gechekt die doet het en de temperatuur meter is ook vervangen bij de radiateur maar hij blijf in het rode staan gelijk als ik het contact omdraai en geen motormanagement lampje
Hem ook niet bij de test lampjes branden weet iemand waar ik moet zoeken ?

Mvg jeffrey

jwbakkenes

Bericht door jwbakkenes » 23 jul 2017, 23:14

Welkom hier, ik denk dat je met jouw vraag een eigen topic moet starten, is wel zo vriendelijk voor de TS.
Met vriendelijke groet,
Jan Willem

Mijn showroom

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”