Auto: e46 330ci 2001
Laatst heb ik mijn carterpakking laten vervangen bij een garage alleen is dit niet echt goed gegaan. Hier ben ik enkele dagen later achter gekomen doordat mijn stuur niet meer wou werken naar toebehoren (alsof ik hem door een knelpunt heen moest drukken met knarsend geluid ) jullie zullen wel denken wat heeft dat met de pakking te maken.
Nu ben ik dus onder de auto gaan kijken om alles een beetje te checken vervolgens merk ik dat ik de moeren van me spoorstang gewoon los kan draaien.
Dat was 1 en bij verdere inspectie met heen en weer sturen en luisterend naar het knarsend geluid komen we er achter dat mijn motorsteun er naast ligt. Niet fijn
Gelijk terug gegaan naar de garage en gevraagt of hun hem los gehaald hebben ja dus alleen ze hadden niet aan de spoorstang gezeten . Hij bood gelijk aan om het op te lossen met daarbij dat ze hem er goed in zouden zetten en naar de spoorstang gingen kijken. Vervolgens vroeg ik of de motorsteun niet stuk was waarop hij zei dat dit niet het geval is. Kan zijn maar om alles uit te sluiten heb ik enkele vragen
1.kan het zijn dat die spoorstang los gegaan is door dat de motorsteun er niet goed in ligt.
2.kan dit ook gevolgen hebben voor me stuurhuis en kruiskoppeling
3.kan ik nou me motorsteun weggooien en vervangen voor een nieuwe en heeft iemand enig idee of deze ook hydrolagers heeft net als de e36
Alvast bedankt
Mvg Daniel