Goedendag, Ik ben Frank van Grieken en heb een mooie 760LI V12 uit 2003. 90.000 km en in top conditie. Auto heeft standaard al heel veel opties maar de 1 e eigenaar in Duitsland heeft daar nog een A4 aan toegevoegd. Super, wat een auto. De taxateur wist echt niet waarop die de waarde moest schatten. € 65.000 wilde hij doen. Bizar. Ik woon in Voorburg. Foto's zal ik later toevoegen.
Bimmerportal ben ik door een vriend geattendeerd. Mooi opgezet allemaal.Leuk om elkaar te helpen.
Frank - 760Li V12 uit 2003
-
Re: Stel me voor
Welkom Frank! Bizarre taxatiewaarde, zeker als je weet dat je deze auto's van 15 jaar oud voor rond de 20K kan kopen. Die taxateur moet even op bijles 

Zal wel een dijk van een auto zijn - 65k lijkt mij ook van een andere planeet - wij zien graag foto's 

Welkom hier, en ben benieuwd naar de foto's !
De taxateur was een beetje teveel in zijn nopjes denk ik, al is de taxatiewaarde altijd wel veel hoger dan de dagwaarde, mits de wagen in nette en goede staat is, maar dit is ietwat overdreven denk ik.
De taxateur was een beetje teveel in zijn nopjes denk ik, al is de taxatiewaarde altijd wel veel hoger dan de dagwaarde, mits de wagen in nette en goede staat is, maar dit is ietwat overdreven denk ik.
- mieske90
- BimmerPortal Team
Re: Frank - 760Li V12 uit 2003
Welkom Frank,
Damn taxatiewaarde van 65k, zijn alle details in de wagen van goud ofzo
Laat die foto's maar komen
Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.
Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E66 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Damn taxatiewaarde van 65k, zijn alle details in de wagen van goud ofzo

Laat die foto's maar komen

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.
Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E66 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events

Re: Frank - 760Li V12 uit 2003
Welkom!
65k is inderdaad wel flink voor een 7serie uit 2003. Voor de helft van dat bedrag koop je er 1 van 10 jaar jonger
Ook dit is ruim hoor, tussen de 10 en 15k kom je eerder op uit.
Ben benieuwd naar de foto's!
65k is inderdaad wel flink voor een 7serie uit 2003. Voor de helft van dat bedrag koop je er 1 van 10 jaar jonger

Easy Rohler schreef: rond de 20K kan kopen
Ook dit is ruim hoor, tussen de 10 en 15k kom je eerder op uit.
Ben benieuwd naar de foto's!