Storingscodes vertalen ?
Storingscodes vertalen ?
Mijn Pdc geeft al tijden een fout aan en heb vandaag besloten die eens uit te lezen met INPA om te kijken wat er nou allemaal aan de hand is. Wil dit soort zaken wel gewoon op orde hebben namelijk.
Weet iemand waar ik al die codes kan opzoeken ? Heb zelf vrij weinig aan een nummer met daarachter F2 als waarde.
Had gehoopt dat juist software die het uitleest direct verwees naar het probleem maar ik zie alleen de module naam, een storingscode nummer met daarachter nog een waarde.
Weet iemand waar ik al die codes kan opzoeken ? Heb zelf vrij weinig aan een nummer met daarachter F2 als waarde.
Had gehoopt dat juist software die het uitleest direct verwees naar het probleem maar ik zie alleen de module naam, een storingscode nummer met daarachter nog een waarde.
Re: Storingscodes vertalen ?
Je zou ista d kunnen proberen....maar ik snap wat je bedoeld.
Alleen emissie geralareerde codes zijn wat "uniform" had ik begrepen.
Een pdc code zij al fabrikant specifiek...
Maar het hoeft niet altijd op een probleem te duiden....gewoon wissen en als de pdc gewoon werkt, niet druk om maken.
Alleen emissie geralareerde codes zijn wat "uniform" had ik begrepen.
Een pdc code zij al fabrikant specifiek...
Maar het hoeft niet altijd op een probleem te duiden....gewoon wissen en als de pdc gewoon werkt, niet druk om maken.
HANDIG in onderhoud, kleine reparaties, coderingen en evt diagnose.
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
Post even de code dan zoek ik het wel op.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
Dank u wel !
9E33 F2
9E35 F2
9E36 F2
Lijkt er op dat ik dus meerdere defecte sensoren heb ofzo, of mischien een kabelboom ?
Tevens kwam ik deze code tegen
29A8 28
Source, is het ook mogelijk om storing controlles eruit te programmeren ?
Dus stel dat je steeds die PDC fout krijgt zoals ik heb en je daar vanaf wilt bij iedere keer de wagen starten en die automatisch negeren en hem dus die check te deleten zeg maar ?
9E33 F2
9E35 F2
9E36 F2
Lijkt er op dat ik dus meerdere defecte sensoren heb ofzo, of mischien een kabelboom ?
Tevens kwam ik deze code tegen
29A8 28
Source, is het ook mogelijk om storing controlles eruit te programmeren ?
Dus stel dat je steeds die PDC fout krijgt zoals ik heb en je daar vanaf wilt bij iedere keer de wagen starten en die automatisch negeren en hem dus die check te deleten zeg maar ?
Voor de pdc:
009E38 Inverter VR (Front Passenger Side)
009E3A Inverter VMR (Front Passenger Middle)
009E39 Inverter VML (Front Driver Middle)
009E39 Inverter VL (Front Driver Side)
009E33 Inverter HL (Rear Driver Side)
009E35 Inverter HML (Rear Driver Middle)
009E36 Inverter HMR (Rear Passenger Middle)
009E34 Inverter HR (Rear Passenger Side)
Die andere is van het power Management.
009E38 Inverter VR (Front Passenger Side)
009E3A Inverter VMR (Front Passenger Middle)
009E39 Inverter VML (Front Driver Middle)
009E39 Inverter VL (Front Driver Side)
009E33 Inverter HL (Rear Driver Side)
009E35 Inverter HML (Rear Driver Middle)
009E36 Inverter HMR (Rear Passenger Middle)
009E34 Inverter HR (Rear Passenger Side)
Die andere is van het power Management.
Dank u ... Tja mijn bumper er maar eens afhalen want die PDC achter ligt er duidelijke grotendeels uit.
Power management, altijd enge storingen en lastig volgens mij. Kan wellicht te maken hebben met die IBC unit of mischien zelfs met een Accu die niet meer optimaal is ? Las ook ergens dat de dynamo's van de E60 ook vaak voor rare storingen kunnen zorgen.
Had eerlijk gezegd verwacht dat zo’n powermanagement fout code iets meer richting zou geven.
Had verwacht dat het uitlezen de trigger zou aangeven wat de storing veroorzaakte en je dus wat gerichter kan zoeken.
Power management, altijd enge storingen en lastig volgens mij. Kan wellicht te maken hebben met die IBC unit of mischien zelfs met een Accu die niet meer optimaal is ? Las ook ergens dat de dynamo's van de E60 ook vaak voor rare storingen kunnen zorgen.
Had eerlijk gezegd verwacht dat zo’n powermanagement fout code iets meer richting zou geven.
Had verwacht dat het uitlezen de trigger zou aangeven wat de storing veroorzaakte en je dus wat gerichter kan zoeken.
Antwoord op je andere vraag dat kan wel.
Je zou eigenlijk moeten weten of je die storing al had voordat de radio gewisseld werd. Het kan ook een oude storing zijn.
Je zou eigenlijk moeten weten of je die storing al had voordat de radio gewisseld werd. Het kan ook een oude storing zijn.