Mijn naam is Micky en ben sinds november vorig jaar eigenaar van een BMW 118i E87. Erg blij mee!
In februarie kreeg ik helaas ineens het gele motorlampje in het dashboard, uit laten lezen, schijnt dat de plastic klmmetjes die de distributieketting op zn plek moeten houden, aan het slijten zijn en alles vervangen moet worden.
Omdat ik de auto echt nodig heb ben ik door blijven rijden, vooral toen het lampje weer uitging en ook niet meer aan is geweest.
Helaas kreeg ik afgelopen zaterdag ineens het grote geel/zwart motoricoontje in het display waar tijd en temperatuur te zien zijn. Gelijk weer uit laten lezen, zelfde probleem als in februari.
Omdat ik uiteraard langer in de auto wil blijven rijden ben ik van plan om de ketting te laten vervangen, ik loop alleen tegen bedragen aan van €1000+, dit vind ik net iets te veel voor een auto uit 2006.
Hopelijk weten jullie een goeie garage waar ik voor een leuker bedrag terecht kan voor dit (wat ik lees veelvoorkomend) voorval.
Hartelijk dank alvast!
P.s. Excuus als ik mij niet geheel aan de forumregels heb gehouden als dit het geval is, ik ben hier een groentje!